tomektak pisze:wierny62 napisał/a: ... i powiedział, że łapie gdzieś lewe powietrze i prawdopodobnie uszczelki pod głowicą kolektora do wymiany,
Pod głowicą???? Jeszcze nie słyszałem aby uszczelką pod głowicą ciągnął lewe powietrze (raczej dmuchał). Raczej chodziło mu o uszczelkę przy kolektorze dolotowym.
To sie dogadali
Koledze chodzilo własnie o uszczelke dolotu tylko to tak troche skomplikowanie napisał
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*]
Audi A6C5 Quattro 2.8 [*] ------------------------------ Jest:
BMW E46 XD M57D30 "Karwan"
BMW E39 M54B25 "Na Leniu" ------------------------------
mi na przykład pali 11.5l do 12l na 100 LPG i byłem już chyba z 10 razy na regulacji jak mi zmniejszyli ze palił 9l, 10l na 100 to nie było czym jechać. A natomiast kumpel ma Octavie 2.0 silnik i pali mu dychę.
Moj 1.8 20v pali 11- 12 litrow gazu przy dynamicznej jezdzie z wlaczona klima,mimo tego ze komp pokazuje 10l/100km.
Koledze w Leonie 1.6 spalanie wychodzi 10-11 litrow.
Mysle ze 12 litrow lpg jest jeszcze do zniesienia zawsze to wychodzi ok 20zl taniej niz na benzynie.
Jak czytam wypowiedzi ze 1.8 pali 8,5 litra to dziwi mnie jak ci ludzie jezdza ze jest tak male spalanie,wczesniej mialem Seicento 900 z gazem i palil mi ok 8-8,5 litra.Takze wynik 11-12 litrow lpg wydaje mi sie w miare normalny biorac pod uwage gabaryty i moc .
Mi teraz również spala prawie 11l przy dynamicznej jeździe z klimą non stop włączoną ale wiem że idzie zejść poniżej 10l ale czy dla tych paru złotych warto
JA walcze se splaniem mojego tolka juz kilka miesięcy i jakies efekty są ale troche marne. Spalał 13 litrów teraz pali 11-12 litrów w mieście a 9l na trasie, oczywiście bez klimy zobaczymy jak będzie teraz. Wymieniłem filtr powietrza, olej, i filtr oleju, byłem u gazownika i nic więcej nie dam rady chyba już zdziałać.
Mysle ze 11-12 litrow to norma przy tym silniku.
Grunt to znalesc dobrego ogarnietego gazownika przy zakladaniu inst i pozniej w serwisowaniu jej moj ktory montowal instalacje nie podolal zadaniu,poniewaz auto po gwaltownym dodaniu gazu dusilo sie i dopiero po chwili zaczal wkrecac sie w obroty,fachura obardczal wina samochod miedzy innymi czujniki polozenia walu,walku rozrzadu,twierdzil ze rozrzad jest przestawiony jak to wysluchalem to po prostu wysmialem mu sie wtwarz co sie okazalo to ze reduktor nie trzyma cisnienia i kwalifikuje sie do wymiany na gwarancji.
12 litrów gazu w 1.8 20v to dużo? wydaje mi sie to raczej normalne jeśli chce sie jeździć dynamicznie,ale jeśli ktoś sie szczypie i reguluje żeby prawie nic nie palił to po 1 lepiej było tico kupić z gazem a po 2 raczej długo nie pojeździ przy spalaniu 10 litrów lpg w mieście.
Te silniki sa nie do zajechania właśnie dlatego ze nie sa wyżyłowane do małego spalania.