Lepiej nie mogłeś trafić
1. Gdy ruda wychodzi, to znaczy, że to miejsce trzeba wyczyścić do gołej blachy.
2. Wyczyszczone miejsce przecieram benzyną ekstrakcyjną na szmatce.
3. Następnie znów przecieram - tym razem fosolem i czekam 5 min.
4. Następnie znów przecieram benzyną ekstrakcyjną.
5. Nakładam szpachlówkę (puszka) wymieszaną z utwardzaczem (malutka tubka).
6. Szlif papierem ściernym o fakturze około 150.
7. Szlif papierem ściernym o fakturze około 800.
8. Nakładanie lakieru (pędzelek z miękkim włosiem lub maszynowo pistoletem - jak kto woli).
9. Można polerować, ale ja tego nigdy nie robiłem.
Powodzenia
P.S. Pamiętaj, że jak będziesz przy punkcie pierwszym to papierem ściernym zrobisz dookoła mat na zdrowym lakierze, więc trzeba czyścić z wyczuciem małym kawałkiem papieru. Osobiście wolę szlifierkę kątową ze szczotką drucianą, ale trzeba mieć wprawę