Panie i panowie mam następujący problem. Ostatnio jechałem w mega korku, nawachlowałem się lewarkiem 1 - 2 za wszystkie czasy ale wszystko było ok do momentu gdy jadąc na drugim biegu dodałem gazu i bieg wyskoczył. Zazgrzytało przez ułamek sekundy, po czym włożyłem 2kę normalnie i znów wyskoczyła. Teraz trochę ciężej wchodzi 1ka i 5ka, a dwójka wyskakuje. 3ka i 4ka oraz wsteczny chodzą normlanie, tak jak zawsze, natomiast wkładając 1ke i 2kę mam wrażenie jakby biegi wskakiwały trochę bardziej na lewo od dotychczasowych położeń lewarka. 2ka wypada po dodaniu gazu natomiast jak przytrzymam ręką lewarek to jest ok, nic nie zgrzyta i nie hałasuje. Skrzynia jak i silnik są suchutkie, oleju w skrzyni na pewno jest ile trzeba, był wymieniany we wześniu 2010.
Obejrzałem mechanizm wybieraka przy skrzyni tam gdzie dochodzą cięgna ale nic szczególnego nie wypatrzyłem. Czy istnieje jakaś możliwość regulacji tego mechanizmu?
Dodam, że poprzedni właściciel wymieniał we wrześniu te linki bo też miał problem z drugim biegiem, który musiał przytrzymać ręką. Ale dzwoniłem do znajomego, który naprawia auta VAG i twierdzi, że jest możliwość regulacji tych cięgien. Jak to zrobić? Czy raczej szykować się na grubsze wydatki? Dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam.