wczoraj zaczęło mi coś stukać(tłuc się) z prawej strony. W zawieszeniu wszystko sztywno , Powód - wyrwane śruby mocujące poduchę silnika(puściły gwinty w podporze), jeszcze trochę i silnik spadłby na glebę
RB Auto - warsztat samochodowy
Olsztyn, Kołobrzeska 50 www.rbauto.eu
Zapraszamy
Panowie problem mam. W czasie jazdy w różnym czasie słychać stuki prawdopodobnie z okolic przedniego lewego koła, Charakterystyczne jest to że dzieje się tak podczas jazdy na luzie, przy minimalnym dodawaniu gazu i przy jeździe bez gazu, tzw hamowanie silnikiem. Dodam że przestaje stukać gdy przyhamuję, prendkość nie ma znaczenia. Dzieje się tak od czasu gdy zmieniłem koła na letnie, ale nie sądzę żeby to coś miało wspólnego.
Wiem że tekst coś stuka, co to może być i ile kosztuje test wkurzający, lecz nie mogę znaleźć podobnego tematu, a nie mam za bardzo pewnego mechanika, bo z nimi różnie bywa i nie zawsze mają czyste intencje.
Pozdrawiam Łukasz
szymekgd pisze:Pytanko mam, czy po wymianie: -poduszek/lozysk amorkow -tuleji i sworzni wahacza w tolku 1L ustawiamy zbieznosc?
Tak - ustawia się zbieżność. Dziś wymieniałem wspomniane poduszki, łożyska Mc Persona i do tego również amortyzatory i sprężyny. Mój mechanik przytaknął bez wahania.
Wlasnie, ale patrze na wahacz i tam nie ma zadnej mozliwosci regulacji, sruby mocuja wszystko na "sztywno", jedynie przy wymianie koncowki drazka kat mozna zgubic, niedawno bratu, w borze z 2003r, wymienili sprezyne i sie tylko usmiali jak spytal czy ma ustawic zbieznosc, co mechanik to inne zdanie..