[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
tomason2
Forumowicz
Posty: 104
Rejestracja: 24 lip 2010, 20:57
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV+
Lokalizacja: Dobczyce

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: tomason2 »

Radar pisze:Co sądzicie o programie VCDS bo specjalista od mojego tolka takiego używa i nie wiem czy mu wierzyć,interfejs też ma dobry ale nie wiem jaki?

Ja właśnie mam ochotę zakupić sobie VCDS, ale nie oryginał tylko chińskiego klona. Za polski oryginał trzeba dać 1800, za anglojęzycznego klona 200zł - 250zł ;] Myślę, że warto zaryzykować.
Tomek

ASV - 150KM - 328Nm :-)
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4524
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Lokalizacja: Zabrze

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: Roxon40 »

Na temat VCDS to kumpel ma właśnie jakiegoś chińskiego klona i działa mu i na KKL i na szynie CAN i póki co mu wszystko działa bo te Viakenowskie to działają tylko na KKL więc nie wszystko da się sprawdzić.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
:diabelek: EcuProject :diabelek:
:one: Jest 140 KM i 195 Nm Pb :582:
Awatar użytkownika
tomason2
Forumowicz
Posty: 104
Rejestracja: 24 lip 2010, 20:57
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV+
Lokalizacja: Dobczyce

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: tomason2 »

Dokładnie tak, jak tylko wpadnie jakaś kasę to sobie zakupie VCDS klona.
Tomek

ASV - 150KM - 328Nm :-)
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4524
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Lokalizacja: Zabrze

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: Roxon40 »

To czekam na relację jak funkcjonuje :)
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
:diabelek: EcuProject :diabelek:
:one: Jest 140 KM i 195 Nm Pb :582:
Awatar użytkownika
tomason2
Forumowicz
Posty: 104
Rejestracja: 24 lip 2010, 20:57
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV+
Lokalizacja: Dobczyce

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: tomason2 »

Jak zakupie napewno się pochwale w tym temacie.
Tomek

ASV - 150KM - 328Nm :-)
Awatar użytkownika
woyti93
Forumowicz
Posty: 84
Rejestracja: 19 maja 2009, 09:31

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: woyti93 »

VCDS to bardzo przyjazny dla użytkownika programik, polecam :)
Można go dorwać na necie, ale chyba w niezbyt legalny sposób :P
d
dziubek6
Forumowicz
Posty: 259
Rejestracja: 18 lip 2010, 23:10
Auto: Toledo
Model: 1.9
Lokalizacja: Warszawa

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: dziubek6 »

Z tego co ja wiem to kabelkiem K+CAN nie można zrobić logów, sam nie sprawdzałem, ale wiem od sprzedawcy, a tak na marginesie ma ktoś dobrze "zrobiony" program vag-com 409.1 lub 3.11, w moim nie zawsze wszystko mam dostępne, często są zerwane połączenia, albo nie chce się połączyć jak coś to na PW
Ostatnio zmieniony 27 kwie 2011, 21:58 przez dziubek6, łącznie zmieniany 1 raz.
1.9 AHF
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4524
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Lokalizacja: Zabrze

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: Roxon40 »

Bo pewnie chodzi na VAG Commander 1,4 i pewnie dlatego. Dlatego już odpuszczam te tańsze kable pouczę się trochę na tym moim i zakupię jeden co będzie działał i na CAN i na lini K pod programem VAG-Com lub VCDS wtedy będzie ci wszystko działało :)
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
:diabelek: EcuProject :diabelek:
:one: Jest 140 KM i 195 Nm Pb :582:
Awatar użytkownika
tomason2
Forumowicz
Posty: 104
Rejestracja: 24 lip 2010, 20:57
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV+
Lokalizacja: Dobczyce

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: tomason2 »

dziubek6 pisze:Z tego co ja wiem to kabelkiem K+CAN nie można zrobić logów, sam nie sprawdzałem, ale wiem od sprzedawcy, a tak na marginesie ma ktoś dobrze "zrobiony" program vag-com 409.1 lub 3.11, w moim nie zawsze wszystko mam dostępne, często są zerwane połączenia, albo nie chce się połączyć jak coś to na PW

Ja mam 3.11-2 EN w pełni sprawny. Nie rozłączyło mi jeszcze nigdy. Elegancko logi się robi, wszystkie opcje dostępne.
Tomek

ASV - 150KM - 328Nm :-)
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4524
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Lokalizacja: Zabrze

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: Roxon40 »

A powiedz mi wejdziesz w centralny zamek i możesz tam coś odczytać ? Bo u mnie też mam w pełni sprawny program ale we wszystko nie jestem w stanie wejść.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
:diabelek: EcuProject :diabelek:
:one: Jest 140 KM i 195 Nm Pb :582:
ODPOWIEDZ