Ja wczoraj sobie lekko zregenerowałem go (blaszka nie stykała) i działał. Dzisiaj jak jechałem to zaczęło się jednak znów pierdzielić. Jechałem z wysuniętym włącznikiem i jak nie załapał to go szturchnąłem by kierunki były
Dzisiaj mi przyjdzie używka z allegro, więc stary włącznik mam gdzieś
olinek2 pisze:lepiej wylutować przekaźnik z płytki i zapodać nowy
Trzeba mieć jeszcze do tego łeb. Ja mogę wsio z Tolka wyciągnąć i włożyć, ale zabawy z elektryką zostawiam mądrzejszym i staram się coś zrobić dopiero jak muszę.
u mnie był podobny problem. migacze działały jak chciały. raz migały szybciej, raz w ogóle. kupiłem używkę (miałem 1J0 941 509 ) 1J0 941 509 B i działa. musiałem jedynie sam przycisk wymienić ze starego przekaźnika bo te wersje są z węższymi ( widocznie na desce miały więcej innych przycisków). roboty na 2 min. sam robiłem to w korku
W zeszlym roku wymienialem przerywacz do awaryjnych. Pare dni temu zauwazylem, ze lewa strona miga szybciej od prawej. Teraz zauwazylem, ze padla mi lewa przednia zarowka od kierunku. I mam teraz pytanie. Czy to znowu przerywacz padl i zarowka czy tylko zarowka i wszystko wroci do normy jak wymienie?