Właśnie maciejek ma takie cewki za 105 sztuka i to jest do silników AQN (a'la ołówek) a te co podałeś są do silnik AGZ wygląda jak 5 pojedynczych kwadratowych cewek połączonych razem
sprawdz kolego numer czesci ktory jest napisany na obudowie cewki ktory wyglada mniejwiecej w ten sposub 06B 905 115 R i po tym numerze sprawdz sobie czy sa dostepne w oryginale i za jaka cene np tutaj http://serwis.seat.pl/index.php?str_menu=7
WITAM, mam pytanie odnośnie cewki, opiszę objawy, które się u mnie pojawiają.... gdy jest cieply silnik, auto nie równo pracuję, dziwny dzwięk taki ala subaru.... , falują obroty na rozgrzanym silniku, jak cofam przy parkowaniu , zaczynaja falowac obroty jakbym dodawal mocno gazu, no i auto stracilo tez troche na dynamice, wszystko na rozgrzanym silniku , bo jak odpale auto na zimnym normalnie pracuje i slychac rowna prace silnika....
mam cały czas jeden objaw pali mi na cztery cylindry
Czasem jeszcze załapie na 5 przez chwile ale tylko na chwile
Po przeczytaniu wielu informacji spróbuję wymienić moduł (cewkę) i zobaczymy
Cześć Matti, udało Ci się usprawnić wszystkie gary? mam ten sam problem, wymieniłem cewkę i nadal bez zmian. Napisz czy wymiana cewki załatwiła u Ciebie sprawę