mylicie sie, idzie kupic sam amortyzatorek. kosztuje ok 100. sam taki kupilem. niestety okazalo sie ze musze wymienic jeszcze tuleje w napinaczu a tego nie szlo rozebrac, wiec mam teraz ten amortyzatorek na polce w garazu (i tak musialem kupic nowy napinacz)
Wydaje mi się,że u mnie jest wszystko ok,niedawno miałem wymieniany rozrząd. Tylko zauważyłem,że jak chodzi na wolnych obrotach to słychać taki delikatny pisk i nie wiem co to może być. Możliwe,że któraś rolka z rozrządu???
Witam,podepne sie pod temat odnosnie glosnego paska.
Co moze byc przyczyna piszczacego paska wieloklinowego jedynie podczas przyspieszania(nawet slyszalny na cieplym silniku).
Dziwnie podczas mrozow byla cisza a jak tylko zrobilo sie cieplej pasek sie odezwal:/
Napinacz i pasek wymieniany ok.2000kkm temu.
Mozliwe ze trzebaby bylo go raz jeszcze naciagnac?lub po zimie zmienic?
Pozdrawiam
Jeśli masz mocno zużytą rolkę na alternatorze to wtedy wymiana paska pomoże max. na kilka tysięcy kilometrów. Przerabiałem ten temat w Ibizie i dopiero wymiana rolki na alternatorze+paska pomogła.
vwir pisze:Jeśli masz mocno zużytą rolkę na alternatorze to wtedy wymiana paska pomoże max. na kilka tysięcy kilometrów. Przerabiałem ten temat w Ibizie i dopiero wymiana rolki na alternatorze+paska pomogła.
Rozumiem,ze chodzi o sprzegielko alternatora tzw.bendiks?
mialem go zakupionego przy wymianie paska ale mechanior stwierdzil ze nie ma potrzeby wymieniac bo nie widac objaw zuzycia ehh.
Bede musial oddac go pod oko innego speca.
Pozdro
Koledzy podepnę się pod temat.
Niestety kończy się żywotność mojej pompy wspomagania jestem zmuszony kupić nawą, na co zwrócić uwagę i czego się wystrzegać ?? zauważyłem że ceny są naprawdę różne od 15o zł do 1200..
Witam.
Chcę pozbyć się raz na zawsze denerwującego rzegotania napinacza paska wieloklinowego ( po przytrzymaniu palcem tego amortyzatorka rzegotanie ustaje ).
Powiedzcie Koledzy co dokładnie oprócz tego amortyzatorka muszę wymienić żeby w/w problem nie powrócił za kilka kkm ?
Odgrzewam
Napinacz też wydawał jakieś dziwne dźwięki jak przytrzymało się go ręką to cichło.
Jadę wczoraj do sklepu słyszę jak by coś 2-3 razy walnęło zapaliła się kontrolka od ładowania i straciłem wspomaganie. Pierwsza myśl pasek wielorowkowy wiec zawróciłem do domu po otworzeniu maski widzę ze pasek nie kreci się na rolce wiec chce go wyciągnąć ale jest cały nie pękł. Czyżby napinacz odmówił posłuszeństwa i się poluzował co spowodowało że pasek spadł czy może alternator albo pompa
Auto posiadam 5 miesięcy i już 3 awaria nie kupie już tej niemieckiej precyzji i hiszpańskiego temperamentu
''Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać.''