Już nie miałem sił żeby mu to tłumaczyć ;P Jak ktoś zna jakiś inny sposób na to żeby szybciej się gaz włączał to niech napisze. Tylko nie to żeby obniżyć temperaturę przy której włącza się gaz, to nie wchodzi w gre.
Podgrzewacze na listwy wtryskowe stosuje się jeżeli po przejściu na gaz występuję szarpanie silnika. Głupotą jest obniżenie temperatury przejścia na LPG jeżeli jest założony taki podgrzewacz, gdyż parownik będzie niedogrzany. Najważniejsza jest temperatura parownika, im wyższa tym lepiej, także jeżeli jakiś podgrzewacz to tylko płynu układu chłodzenia.
W moim poprzednim samochodzie na gaz samochód przełączał się po przegazowaniu a nie od temperatury i parownik wytrzymał 90tyś km a był zamontowany w miejscu gdzie po nim wiało. W tolku parownik mam zamontowany do grodzi schowany za silnikiem więc się szybko nagrzewa, za to wtryski są umiejscowione z przodu przy wlocie powietrza i wieje po nich bardzo mocno a to w nich jest sonda temp. która odpowiada za przełączanie na gaz.