Dlatego ciężko jest znaleźć taki jakiś konkretny wyznacznik bo nasze auta jednak swoje lata mają i jest bardzo prawdopodobne że poprzedni właściciele mogli coś zmieniać.
Tu jest co prawda 130 Km ale z 2004 roku to możesz sobie zobaczyć jak wygląda i czym się różni do naszych a zdjęcia masz w opisach naszych aut
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
jesli mialbym sie na ktoregos zdecydowac to mialbym chyba problem, jesli chodzi o ten 1 to z opisu wynika że 'wszystko' ma, ale na zdjęciu nie widze podłokietnika. ten drugi ma kolor ktory by mi najbardziej odpowiadal, ale sadzac po futerale na kierownicy jezdzil tym jakis dziadek a wiec silnik poczul na sobie PSJ, no i te tandetne ramki na grillu oraz podejrzanie niski przebieg i stosunkowo duza cena, ale za to ma halogeny. ten 3 chyba najgorszy, patrzac na zdjecie przodu z lewej strony widac jakby lampa z maską i nadkolem były źle spasowane ale za to fajny kolor środka. jakieś opinie którym warto sie zainteresowac?
1) schowek pasażera jakoś się krzywo zamyka, uchwyt na kubki też coś nie teges i świeci się kontrolka (środkowy rząd po prawej stronie) która z silnikami na pompie rotacyjnej nie występuje.
a nie jest to check engine? dlaczego mialby nie wystepowac w wersji z tymi silnikami?
uchwyt na kubek mogl ktos wylamac, a sam schowek w zasadzie tylko skłania do tego zeby przyjzec sie czy nie byl bity z tej strony, bo co innego mogloby sie z nim stac, moze ktos po pijaku zahaczył o niego;)
Tak jest to kontrolka chec engine. Ona występuje w silnikach na pompowtryskach. Na zwykłej pompie zastępuje ją kontrolka od świec żarowych. Być może był bity z tej strony ale widać jak ktoś się obchodził z wnętrzem to pewnie o silnik i cały osprzęt mógł dbać podobnie
Wg mnie jak nie daleko można oglądnąć ale ogólnie wygląda na zmęczonego.
P.S. szukasz aut z swoich okolic czy skąd indziej też się zainteresujesz? pytam z ciekawości.
może być nawet z gdańska ale musi być pewniak, także raczej z allegro nie bede specjalnie jechał żeby oglądać, nie mam na to czasu. więc najlepiej jakby bylo ze slaska lub w bliskich okolicach sąsiednich województw.
Aha, to jak będzie jeszcze i będę miał czas to podjadę obejrzeć jednego w mojej okolicy. Z tego co pamiętam był rok 2004 (lustra łezki) 110KM na alu z klimą i przeciw mgiełkami.
koti pisze:kornat napisał/a: Na zwykłej pompie zastępuje ją kontrolka od świec żarowych
Ja mam na pompie i u mnie kontrolka od świec żarowych jest z lewej strony.
Może nie jaśnie napisałem. Kontrolka świec jest zawsze po lewej stronie a po prawej check engine tylko że check engine nie występuje w autach na pompie rotacyjnej i nie powinna się świecić. Nie miałem na myśli że kontrolka świec jest po prawej stronie.