Sztanga raczej nie powinna sama sie przestawic, powinna miec oryginalne polozenie zaznaczone farba, u mnie niebieska. Jezeli, tak jak piszesz, sztanga przy wylaczonym silniku opada na ogranicznik to jest malo prawdopodobne nie przestawianie sie kierownic w min. doladowanie.Ruch sztangi reguluje sie krecac srubka na jej osi, mozesz zaznaczyc jej pierwotne polozenie i...Jezeli nie wrocisz do tej samej pozycji to moze byc lipa, bo program ma konkretne wartosci wspolcz. wypeln. N75 (polozenia kierownic) dla danych obrotow, a pelen ruch sztangi to, az ok. 1cm.
Dzwine rzeczy mowisz, skoro nie ma bledu przekroczenia doladowania to nie ma notlaufa...
Moze faktycznie to ten zamiennik przeplywki przy wyzszych obrotach podaje bledne wartosci przy ktorych ecu sie gubi? Sprobuj ja moze podmienic, albo wypiac i zobaczyc co sie dzieje? Jak wypniesz to (oprucz zapisania bledu) ecu podstawi do mapy wartosci zastepcze, slyszalem tez o wpinaniu w przeplywke diody i w ten sposob symulowaniu jej dzialania.
PS Może mieć wpływ na to walnięty czujnik ciśmienia w dolocie?
Moze miec, te czujniki tez sie psuja, ale twoj pokazuje wartosci cisnienia w normie, jezeli cisn. atmosf. byloby nierealne to mozna by bylo go podejrzewac.
Jesto to połączone jakoś z zaworem EGR?
Jest..Sprawdz egr tak:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752