Czy opisana zmiana dawki jest mozliwa do realizacji w 1L,czy trzeba eprom na zewn. ecu programowac?
kornat pisze:[...] Kiedyś czytałem że jak ciężko odpala na zimnym to jest wina dawki paliwa. Po zmianie u tunera odpala elegancko tylko że to jest koszt ok. 400zł
To nie jest wina dawki paliwa tylko zajechanej pompy paliwa, zmiana dawki leczy ta przypadlosc, kosztem kola dwumasowego.
Ostatnio zmieniony 17 lut 2011, 15:34 przez szymekgd, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeśli masz VAG-a to podłącz i sprawdź. Z tego co widzę na tym forum to też pytali o golfa III i zalezy to od rocznika/silnika. W 1Z na pewno nie ma. W AFN może być.
Jak znajde chwile czasu to podlacze sie, jednak moze torowniez zalezec od kabla:rs232/usb i stad moje pytanie.
Dziala, dawke mozna zmienic w waskim zakresie, przed zmiana na (cieplym silniku) krecilem rozrusznikiem ok.8s, teraz duzo szybciej odpala.
Opis zmiany zapozyczony z neta:
1.Po odpaleniu Vaga wybierasz sterownik engine.
2.Następnie logowanie i wpisujesz wartość 12233
3.Dalej adaptacja , zmieniamy kanał na 05
4.Pojawia się takie okienko zmiany. Jest tam podana aktualną wartość i tam wpisujemy właśnie nową wartość. U mnie wartością max było 33268, sprawdzić to można wpisując większą wartość i wciskając testuj, w rubryce test value wyświetli się max wartość.
5.Zapisujemy następnie nową wartość, odłączamy kompa i sprawdzamy w praktyce czy pomogło.
Ostatnio zmieniony 11 lip 2011, 12:58 przez szymekgd, łącznie zmieniany 1 raz.
A wiedzą koledzy jaką średnice wewnetrzna ma tez węzyk co idzie od filtra paliwa do pompy (przy filtrze jest czarny potem przezroczysty) Pytam bo chce zakupic zaworek zwrotny. Bo moze mi sie paliwo cofa??? No i mam w nimBąbel powietrza Z góry dziekuje za odpowiedzi
A wiecie moze szanowni koledzy jaką średnice mają te dwie malutkie uszczeleczki które znajduja sie zaworku zwrotnym czy podgrzewaczu jak zwał tak zwał przy filtrze paliwa??? Pytam bo chce zakupic i wymienic ale nie chce tego rozbierac niewiadomo ile razy bo troszke zimno jest