to zależy od nogi jak będziesz spokojnie jechał to spadnie a jak mu depniesz to trochę podskoczy z racji że spaliny nie będą tak bardzo hamowane, szybciej będzie się wkręcał na obroty itp ja u siebie mam tylko 1 tłumik przelotowy zamiast kata dalej prosta rura bez tłumika i jest szybko i minimalnie głośniej jak na seryjnym
A ja mam AZZ z 1992 i za cholere nie moge se przypomniec czy mam kata czy nie a przynajmniej czy powinienem miec bo jak jest to moze sie czuc juz jakby go juz nie bylo
migacz1981 pisze:A ja mam AZZ z 1992 i za cholere nie moge se przypomniec czy mam kata czy nie a przynajmniej czy powinienem miec bo jak jest to moze sie czuc juz jakby go juz nie bylo
Wystarczy w dowod lub kwitek z przegladu zerknac, obstawiam, ze na 99,9% nie masz
ja wycialem kata byl caly zapchany wstawilem puszke przelotowa i zupelnie inna jazda a na przegladzie gosc sie nawet nie zorientowal ze to nie kat a pusta puszka;)
Mam jakas pekata puszke niestety nie moglem zrobic zdjecia ani nic odczytac bo auto nie jezdzi a do tego trzeba kanalu ale i tak w miejsce tej puszki planowalem wstawic strumiennice tylko zwykla łuskowa a nie naddzwiekowa bo ta dieslowi nie pomoze a tylko zaszkodzi tak przynajmniej twierdzi inz. Pachon guru jezeli chodzi o uklady wydechowe w polsce nie ma lepszego wedlug mnie fachowca
Powiedzcie mi tylko bo tak czytałem całe dziesięć stron i w końcu w tym tasiemcu nie pamiętam czy ten katalizator jest na złączkach, wspawany? Bo rurka to wiem że ma być 55. Jadę jutro do mechanika żeby mi obejrzał i coś pomyślał. Kata się sprzeda i będzie więcej na turbinę
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb