Co się psuje przy dużych przebiegach

Luźne gadki o wszystkim
Awatar użytkownika
Zicher
Forumowicz
Posty: 61
Rejestracja: 30 wrz 2009, 21:40

Co się psuje przy dużych przebiegach

Post autor: Zicher »

Chciałem, żebyście napisali co się psuje w naszych tolkach przy przebiegach wyższych od 160000, na co trzeba zwrócić uwagę, czym się zainteresować?

[ Dodano: 2011-01-27, 16:37 ]
U mnie:
170 000 czyszczenie turbiny + nowa gruszka
180 000 wymiana poduszek stabilizatora + sworzni wahaczy
185 000 wymiana łożyska - lewy przód
190 000 wymieniany siłownik tylnej klapy
195 000 padł wiatrak z nagrzewnicy.
a
adamwwy

Co się psuje przy dużych przebiegach

Post autor: adamwwy »

Toledo 1L. Mam go od przebiegu 217000km, teraz ma prawie 250000km.

W tym czasie wymieniłem simmerblok, 2 sworznie, prawy wewnętrzny przegub, rozrząd, oleje i płyny,klocki, tarcze, pompę wodną(jeszcze był oryginał przy ok. 230000km , termostat, 1 przewód hamulcowy elastyczny, odpowietrzyłem hamulce i coś się pochrzaniło ze sterowaniem pompy paliwa, ale zrobiłem na to swój patent. To chyba tyle.
Awatar użytkownika
remiq
Zasłużony
Posty: 2973
Rejestracja: 04 kwie 2009, 21:55
Auto: Passat B5/Octavia 1U
Model: 1,9TDI AJM/1,9TDI AGR
Lokalizacja: Świętochłowice

Co się psuje przy dużych przebiegach

Post autor: remiq »

Mój 1L zaraz przed zakupem (186tys.) miał wymieniony korektor siły hamowania (dostałem fakturę z warsztatu).
Ja zrobiłem:
- tłumik tylny (ok. 190tys.)
- gałka drążka kierowniczego (jw.)
- wymiana nagrzewnicy (ok. 205tys.)
- wymiana chłodnicy (ok. 208tys.)
- klocki + tarcze przód (220tys.)
- zimmeringi na wale korbowym + paski, bo ucierpiały (ok. 220 tys.)
- ogarnięta upalona osłona termiczna katalizatora
- gumy zawieszenia z przodu komplet (ok. 210tys.)
Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ

Były: Seat Toledo 1/,6i=>1,9D '94 |Audi 80 B4 2,0E '91 | Citroen Saxo 1,5D '99
Jest: Volkswagen Passat B5 1,9TDI '00 | Skoda Octavia 1U 1,9TDI '99
Awatar użytkownika
tom-elektro
Forumowicz
Posty: 43
Rejestracja: 16 paź 2009, 12:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Koszalin

Co się psuje przy dużych przebiegach

Post autor: tom-elektro »

Toledo II zakupiony z przebiegiem 238000 po 6 latach użytkowania w NL.

-240000 wymieniony kompletny rozrząd
-250000 wymienione gumowe luleje, sworznie na wachaczach z przodu oraz czyszczenie turbiny we własnym zakresie.
-aktualnie 273000 do wymiany gumowe tuleje na tylnej belce i łożysko przedniego koła.
-290 000 wymienione tarcze i klocki hamulcowe przód - tył oraz piasty tylnego koła.
Jest: Peugeot 407 SW : 2.2 Pb : 2006 : 164KM
Było: Toledo II 1.9 TDI : 2001 : ASV : 110KM
ODPOWIEDZ