Grzebanie nasze codzienne

Luźne gadki o wszystkim
d
dziubek6
Forumowicz
Posty: 259
Rejestracja: 18 lip 2010, 23:10
Auto: Toledo
Model: 1.9
Lokalizacja: Warszawa

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: dziubek6 »

Wymiana oleju, filtra oleju
Zamana Mobila 2000 Diesel 10W-40 na Motul X-cess 8100 5W-40 oraz Filtrona na Bosch,
narazie nie widzę ani nie słyszę żadnej różnicy(nie wiem czy nie chodzi teraz głośniej),
nowe uszczelki pod chłodniczkę oleju
Ostatnio zmieniony 21 sty 2011, 23:49 przez dziubek6, łącznie zmieniany 1 raz.
1.9 AHF
Awatar użytkownika
goomis86
Forumowicz
Posty: 449
Rejestracja: 25 lip 2009, 07:35
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ARL
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: goomis86 »

Założenie zespawanej miski olejowej + wymiana oleju i filtra.
Dodatkowo zdemontowałem z tylnich kierunków Osram Diadem.
Awatar użytkownika
Kitaj
Forumowicz
Posty: 2816
Rejestracja: 01 lip 2008, 23:52
Auto: E46 330xd/A6 C5 2.8
Model: M57D30/2.8 ALG
Lokalizacja: Okolice Oławy

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: Kitaj »

Założenie podświetlanej gałki zmiany biegów i nowego mieszka. Niby wszystko ok ale sie zagotowałem podczas montażu i zaczełem rzucać ku***mi. W otworze w gałce były jakies resztki po wierceniu przez to gałka nie chciała do końca najść na drązek ale to i tak małe piwo. Facet wysłał za krótki mieszek... Wszystko działało dopuki nie wrzucilem 2 lub 4 wtedy wyrywało mi ten plastik na dole na który sie zaklada mieszek. Musiałem obciąc drązek o jakies 2cm dopiero wszystko gra ale i tak jak wrzuce 2 lub 4 mieszek jest naciągniety ale to skóra więc podejrzewam ze sie ciutke rozciągnie jeszcze. Wysłałem juz do gościa maila zobaczymy co odpisze mam nadzieje ze odda kase chociaz za ten mieszek :-/
G
GangstaMarc

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: GangstaMarc »

Kitaj, Mieszek powinien być z jednej strony krótszy z drugiej dłuższy i pasuje tylko w jedną stroną. Pewnie to zauważyłeś, ale tak mówię... może miałeś gorszy dzień.

U mnie katalizator OUT, w jego miejsce zwykła rura :) Stary nie był jeszcze w tragicznym stanie. Co to dało? Szczerze nie widzę większej różnicy.

Jutro montuje nowe maty grzewcza i pieszczę lakier :) Przy okazji odradzam użytkownika autobajerek sprzedającego maty do lusterek. Kupiłem jedną większą, drugą mniejszą na jego aukcjach, pisałem w mailu aby go uświadomić, że kupiłem dwie różne - a ten przysyła dwie większe :-x Porażka
Może odetne jedną (skrajną) ścieżkę i będzie git. Tylko czy można tak odciąć?! Kto to wie. Zaryzykuje
Awatar użytkownika
remiq
Zasłużony
Posty: 2973
Rejestracja: 04 kwie 2009, 21:55
Auto: Passat B5/Octavia 1U
Model: 1,9TDI AJM/1,9TDI AGR
Lokalizacja: Świętochłowice

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: remiq »

Autko złapało doła. Brak reakcji na gaz. Wypucowałem wszystkie połączenia elektryczne przy wtryskiwaczu i przepustnicy. Teraz autko normalnie w miarę chodzi.
Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ

Były: Seat Toledo 1/,6i=>1,9D '94 |Audi 80 B4 2,0E '91 | Citroen Saxo 1,5D '99
Jest: Volkswagen Passat B5 1,9TDI '00 | Skoda Octavia 1U 1,9TDI '99
a
arius

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: arius »

Powiedz ile kosztuje zespawanie miski ????
+ montaż .... Czy nie lepiej kupić zamiennik ... ja zapalcilem 100 pln (miska)

Pozdrawiam
;-)
Awatar użytkownika
goomis86
Forumowicz
Posty: 449
Rejestracja: 25 lip 2009, 07:35
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ARL
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: goomis86 »

arius, zespawanie misku kosztowało mnie 4pak żywca + silikon do uszczelnienia 21zł a robota? - tylko i wyłącznie własne ręce :-)
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: szymekgd »

GangstaMarc pisze:[...]Może odetne jedną (skrajną) ścieżkę i będzie git. Tylko czy można tak odciąć?! Kto to wie. Zaryzykuje


To tylko napylone sciezki oporowe, zmiejszysz tylko moc grzewcza.
Awatar użytkownika
Kitaj
Forumowicz
Posty: 2816
Rejestracja: 01 lip 2008, 23:52
Auto: E46 330xd/A6 C5 2.8
Model: M57D30/2.8 ALG
Lokalizacja: Okolice Oławy

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: Kitaj »

GangstaMarc pisze:Kitaj, Mieszek powinien być z jednej strony krótszy z drugiej dłuższy i pasuje tylko w jedną stroną.


Zauważyłem, ale nawet w takim połozeniu był za krótki, brakowało te 2cm ktore musiałem odjąć z drążka ;-)
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*] :(
Audi A6C5 Quattro 2.8 [*]
------------------------------
Jest:
:579: :585: BMW E46 XD M57D30 "Karwan" :585: :579: Obrazek
:579: BMW E39 M54B25 "Na Leniu" :579:
------------------------------
G
GangstaMarc

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: GangstaMarc »

szymekgd, wiem właśnie, że to ścieżki oporowe. Tylko, że gdy je odetne spadnie rezystancja całego układu i nie mam pojęcia jaki to da efekt, Może wcale nie bedzie grzać? Nigdy nie byłem dobry z elektroniki :(

Kitaj, to pewnie gość za krótką zrobił... ale dziwne bo powinni mieć gotowe wzorce. Ja kiedyś też trochę zalałem bo za bardzo naciągnąłem mieszek na ten dolny plastik i na styk mi starczyło. Na szczęście starczyło, a teraz i tak skóra się sporo rozciągnęła.
ODPOWIEDZ