ducati00 jeśli nadal nurtuje Cię ten EGR, to myślę, że możesz go wykluczyć. Jak mi padł dwa razy, to zauważyłem lekki spadek mocy i zaczął gasnąć... aż za którymś razem już nie odpalił Szarpania żadnego nie było
wczoraj rozmawiałem z kolegą z STC i on miał podobne objawy, okazało się że winny był któryś z przkeaźników, pod kierownicą, popękane luty dały o sobie znać..... a też się naszukał, moze to tu
ducati00 pisze:w sumie nigdy by mi do głowy nie przyszło ze może to wina przekaźnika
ani jemu ani jego mechanikom też nie.... pół auta wymienione i nie jeździło, sprawa wyszła przypadiem gdy podczas nerwów przy.....lił z kolana w półkę, cyknęło i auto pojechało
może to nie to, ale sprawdzić lepiej przed zakupem drogich części.
Witam wszystkich klubowiczów.
Niedawno zakupiłem Seata Toledo I silnik 2,0 8V wersja GT. Wracając do domu przez prawie 500 km silniczek pracował bardzo ładnie nic nie szarpał nic nie stukało. na drugi dzień zrobiłem trochę kilometrów po mieście nadal wszystko było ok. Następnego dnia jednak przestało być już tak super. Na początku kiedy jeszcze silnik był zimny jeździł normalnie ale po jakimś czasie kiedy silnik się rozgrzał zaczął nagle dziwnie szarpać. Robi mi się teraz to już codziennie. Nie ważne na którym biegu jestem nagle samochód zaczyna szarpać, zaczyna nierówno pracować strzelać z tłumika. Ruszając z pod świateł czasami nie reaguje na pedał gazu, jakby dławił się paliwem a później cały czas czuć nie spalone paliwo. Jeszcze jednym objawem jest to że wydaje mi się że pali zdecydowanie za dużo. Jest to moje chyba 4 Toledo lecz jednak nigdy mnie takie coś nie spotkało. Jednak gdy jadę i samochód szarpie, wyłączam silnik i włączam na nowo samochód przez może max. 5 minut jedzie normalnie później zaczyna znowu szarpać. jest to troszkę denerwująca mnie awaria szczególnie że dosyć często używam samochodu.
Prosił bym o szybką odpowiedz albo telefon do mnie nr. 604397280 ( wystarczy dać dzwonka a ja oddzwonię).
Ostatnio zmieniony 07 mar 2011, 12:37 przez blazo88, łącznie zmieniany 1 raz.
podłacz go pod vaga skoro reset stacyjka pomaga jedyne sensowne wyjscie
"Kiedy wydaje Ci się, że jesteś bardzo dobrym kierowcą, który wie już wszystko o jeździe i drogach, sprzedaj jak najszybciej swój pojazd i nigdy więcej nie siadaj za kierownicą. Cmentarze są pełne grobów bardzo dobrych kierowców".