powiem szczerze że nie wiem jak mechanik sprawdzał auto bo sie nie znam ale chyba dynamiczne logi też sprawdzał bo jechał autem się przejechać z tym całym ustrojstwem podłączonym no i mówil że ani to przepływomierz powietrza ani wtryski no i jak pytałem o turbo to też mówił że jest ok akurat w tym momencie....
"Kiedy wydaje Ci się, że jesteś bardzo dobrym kierowcą, który wie już wszystko o jeździe i drogach, sprzedaj jak najszybciej swój pojazd i nigdy więcej nie siadaj za kierownicą. Cmentarze są pełne grobów bardzo dobrych kierowców".
jak już tu jesteśmy to co to jest ten EGR i czy to cos poważnego w razie czego i jaki koszt naprawy, . Aha dodam jeszcze że po wyłączeniu silnika i ponownym odpaleniu wszystko jest okej( to tak odnośnie turbiny o której pisane było na forum).
[ Dodano: 2011-01-04, 22:35 ] Kornat a powiedz mi mniej wiecej gdzie tego szukać??
Kornat wielkie dzięki za fotki:) a powiedzcie mi jeszcze czy ten EGR sie wymienia czysci czy jak to z nim no i co jakby to nie było to co wymieniliście macie jeszcze może jakieś typy??
Mialem podobne objawy, raz auto jezdzilo db, a czasami wylaczala sie turbina przy roznych predkosciach, wl/wyl zaplonu nie zawsze poprawialo stan rzeczy, winny okazal sie zawor N75 ktory lubil sie zawieszac.