http://tablica.pl/oferta/seat-leon-cupr ... 66e6c;r:;s:
Jedyne co można stwierdzić, że samochód jest mocno zmodyfikowany, podniesiona moc, instalacja gazowa, przerobiony dolot-wydech, nie do końca "idzie" to w parze z trwałością silnika.
Kupno obowiązkowo po wizycie na warsztacie, pomiarze kompresji i oględzinach świec zapłonowych (czy nie ma zbyt ubogiej mieszanki) oraz sprawdzeniu instalacji gazowej (czy jest przystosowana do 230KM, regularnie serwisowana).
Pytanie:
- jakie świece ma zamontowane
- na jakim oleju jeździ, przy takim silniku tylko dobry syntetyk
- kiedy były wykonywane podstawowe czynności serwisowe (wymiana oleju, filtra oleju, paliwa, regulacje instalacji gazowe z wymianą filtrów, rozrząd, płyny eksploatacyjne itd)
Mocny samochód to większe wymagania dotyczące chociażby doboru tarcz i klocków i po tym też można poznać właściciela pojazdu.
Jeżeli kogoś przy takim samochodzie nie było stać na włożenie tarcz i klocków TRW/Brembo/ATE (markowy producent), jeździ na oponach "no-name" to czy dbał o samochód?