tak z takim samym numerem. bardzo wazna jest ostatnia literka. patrzylem na allegro do 100 zl kupisz wiec nie jest to duzy wydatek. ilosc poduszek jest zapisana w pamieci w srodku. kupujesz drugi, zakladasz (mase przykrec !!!!!) i odpalasz. a jak beda jakies bledy zapisane to jedz do kogos z ori kablem.
diagnostyka VAG, elektromechanika samochodowa
VAG i inne...
Dzięki za info to będę szukał o takim samym numerze ale z tego co widziałem to raczej trochę to potrwa zanim mi się coś trafi bo jest dużo ale innych...
no jak innych jak wpisalem osobiscie na allegro i cala strona wyskoczyla.
co do KOTI to mozna zaprogramowac ale to byloby bez sensu bo kupujesz inny plus placisz komus za zaladowanie wlasciwego wsadu. a do stowki mozna kupic
diagnostyka VAG, elektromechanika samochodowa
VAG i inne...
Rzeczywiście kilka znalazłem przepraszam mój błąd
koledzy a powiedzcie mi jeszcze jesli kupie takowy modół to po jego zamontowaniu bedę musiał kasować jeszcze jakieś błędy??
[ Dodano: 2010-11-30, 08:22 ] A i jak dostać się do tego sensora??trzeba ściągać cały panel środkowy ten co jest drążek od biegów czy wystarczy zdjąć tą część panelu przy pedale od gazu?? bo koti wysłał mi link i na tych zdjęciach wynika ze może obeszło by się bez ściągania całego panelu...
graffity1 pisze:może obeszło by się bez ściągania całego panelu
Próbowałem się dostać do tego sterownika ale nie mam pojęcia jak zdemontować te osłony dolnego nawiewu. Ktoś zna jakiś patent na to jak dostać się do tego sterownika?
mi w weekend zapaliła się lampka od poduszki powietrznej i VAG wskazał taki błąd:
1218;zapalnik poduszki powietrnej bocznej N200 zbyd duza oporowosc- blad sporadyczny
skasowałem i nic jak na razie si enie dzieje lampka zgasła ale jakie moga byc przyczyny i nastepstwa tego bledu? czy istnieje mozliwosc ze poduszka sama wystrzeli w nieoczekiwanym momecie? powiem ze zapalila mi sie ta lampka po tym jak posmigalem troche po parkingu na sniegu bokiem głownie wlasnie przechyl nył na prawa strone. za pomoc z gory dziekuje.