Logi z VAGa i prośba o diagnozę

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
koti
Zasłużony
Posty: 1394
Rejestracja: 04 sie 2008, 16:50
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Grójec

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: koti »

barneyoss, po pierwsze to chyba źle logi robisz. po co tyle grup jednocześnie. Daj tylko grupę 11.
Jak dla mnie to turbina ostro przeładowuje już od 2200 obr/min, pewnie już jest zablokowana. Sprawdź czy sztanga od turbo się rusza i sprawdź N75. Na postoju niech ktoś wciska gaz a Ty patrz na wąż od turbo, pewnie będzie puchł.
Seat Toledo II, 1.9 TDI 110 KM ASV, 2000r.
b
barneyoss

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: barneyoss »

koti pisze:barneyoss, po pierwsze to chyba źle logi robisz. po co tyle grup jednocześnie. Daj tylko grupę 11.
Jak dla mnie to turbina ostro przeładowuje już od 2200 obr/min, pewnie już jest zablokowana. Sprawdź czy sztanga od turbo się rusza i sprawdź N75. Na postoju niech ktoś wciska gaz a Ty patrz na wąż od turbo, pewnie będzie puchł.


Wybaczcie, dopiero się ucze.. tak czy siak musze odstawić auto do jakiegoś kumatego majstra niech wyjmie turbawke, ale narazie brak czasu i funduszy więc musi poczekać. Rozumiem że musze delikatnie jeździć, żeby nie zabić turbiny skoro tak przeładowuje?
k
kamilwsp
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 17 lut 2010, 22:54

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: kamilwsp »

po to wlacza sie tryb awaryjny zeby nie uszkodzic turbiny wiec tak czy inaczej mozesz jezdzic dowolnym stylem. oczywiscie warto doprowadzic do porzadku tą sprawę
diagnostyka VAG, elektromechanika samochodowa
VAG i inne...
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Zrob porzadnie logi, teraz masz 5 logow 011 w ktorych kilka razy turbina nie laduje, a raz przeladowywuje..
Zacznij od stat. 011, tam sprawdzisz dzialanie N75 i kierownic.

kamilwsp pisze:po to wlacza sie tryb awaryjny zeby nie uszkodzic turbiny wiec tak czy inaczej mozesz jezdzic dowolnym stylem. oczywiscie warto doprowadzic do porzadku tą sprawę


Ale auto kolegi nie lapie notlaufa ;)
Awatar użytkownika
koti88
Forumowicz
Posty: 55
Rejestracja: 19 wrz 2010, 19:28

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: koti88 »

witam

Panowie mam pytanko.

dziś zaobserwowałem że jak jade ze stałą prędkościa to od czasu do czasu szarpnie mi silnikiem. Tak jakby na chwile nie dostawał paliwa lub jakby ktoś się bawił pedałem gazu. Silnik 1,9 TDI ARL. Proszę o podanie jakie mam wykonać logi aby to zdiagnozować.

Pzdr
Sztuką nie jest kupienie gotowego produktu, sztuką jest Customizing
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

Na wstępie to ja bym sprawdził rozrząd i ew. filtr paliwa.
Awatar użytkownika
koti88
Forumowicz
Posty: 55
Rejestracja: 19 wrz 2010, 19:28

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: koti88 »

Rozrząd zmieniany dwa tyg temu (też mi zmieniał Pavlo - podobno tobie też), filtr paliwa miesiąc temu

Zrobiłem logi na egr, pompowtryskiwacze i kąt wtrysku paliwa

Troche podczas jazdy troche na postoju

http://vaglog.rtnet.pl/koti.vallhala_28680.html

Jeśli cos nie tak proszę o uwagi to zrobie nowe logi
Sztuką nie jest kupienie gotowego produktu, sztuką jest Customizing
j
jonson22
Forumowicz
Posty: 788
Rejestracja: 04 wrz 2009, 00:36
Auto: ...
Model: ...
Lokalizacja: Warszawa

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: jonson22 »

moze to i glupie pytanie ale moze mi ktos powiedziec jak dokladnie i gdzie w programie VAG-com 208.1 zrobić logi ( chodzi mi o sprawdzenie wszystkiego ).
b
bigandre77

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: bigandre77 »

witam- prosze o alnalize logow dyn- w miedzy czasie zlapalem notfaulty

http://vaglog.rtnet.pl/bigandre7715_28714.html
http://vaglog.rtnet.pl/bigandre7715_28713.html
http://vaglog.rtnet.pl/bigandre7715_28712.html
http://vaglog.rtnet.pl/bigandre7715_28710.html

sugestie mile widziane :-P

z gory dzieki za poswiecony czas
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

bigandre77 pisze:witam- prosze o alnalize logow dyn- w miedzy czasie zlapalem notfaulty

http://vaglog.rtnet.pl/bigandre7715_28714.html
http://vaglog.rtnet.pl/bigandre7715_28713.html
http://vaglog.rtnet.pl/bigandre7715_28712.html
http://vaglog.rtnet.pl/bigandre7715_28710.html

sugestie mile widziane :-P

z gory dzieki za poswiecony czas


Sprawdz caly uklad podcisnienia z N75, najbardziej prawdopodobne sa zapieczone lopatki turbiny (maksymalne przeladowanie w calym zakresie obrotow) lub problem z gruszka turbiny (sztanga nie jest wciagana i nie otwiera lopatek)
ODPOWIEDZ