Logi z VAGa i prośba o diagnozę

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
koti88
Forumowicz
Posty: 55
Rejestracja: 19 wrz 2010, 19:28

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: koti88 »

jeśli poduszki to czemu tylko na zimnym silniku? nie jestem w stanie dokladnie określić temperatury. Jutro posiedze troche w aucie i obadam temperature przy której kończy sie telepotanie
Sztuką nie jest kupienie gotowego produktu, sztuką jest Customizing
j
jonson22
Forumowicz
Posty: 788
Rejestracja: 04 wrz 2009, 00:36
Auto: ...
Model: ...
Lokalizacja: Warszawa

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: jonson22 »

moze czujnik hala w aparacie zapłonowym,skoro mowisz o zimnym
Awatar użytkownika
koti88
Forumowicz
Posty: 55
Rejestracja: 19 wrz 2010, 19:28

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: koti88 »

Jezeli mowicei o czujniku hala to czy da rade go sprawdzic vag'iem? Jesli tak to jak?

[ Dodano: 2010-09-28, 19:26 ]
panowie dziś objawy ustąpiły w 95%. Może ze dwa razy usłyszałem zobaczyłem kołysnięcie silnikiem-na postoju bieg jałowy. Chyba wiem czym to mogło byc spowodowane- na 3/4 baku paliwa wlałem preparat bodajże STP do czyszczenia i regeneracji wtryskiwaczy. Wczoraj dolałem zbiornik do pełna i przejechałem jakieś 30 km. Dziś po calym dniu postoju objawy kołysania praktycznie minęły. Być może paliwo wymieszało się z tym pecyfikiem i przeszło.....miejmy nadzieję
Sztuką nie jest kupienie gotowego produktu, sztuką jest Customizing
j
jonson22
Forumowicz
Posty: 788
Rejestracja: 04 wrz 2009, 00:36
Auto: ...
Model: ...
Lokalizacja: Warszawa

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: jonson22 »

mi jak telepało czasem to Vagiem zrobiłem na wyłączonym silniku test wyjsc i jak na razie jest git malina
Awatar użytkownika
koti88
Forumowicz
Posty: 55
Rejestracja: 19 wrz 2010, 19:28

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: koti88 »

Proszę jeszcze raz o diagnozę

Grupy: 023,025,024 - http://vaglog.rtnet.pl/koti.vallhala_25663.html
Grupy: 001,002,003 - http://vaglog.rtnet.pl/koti.vallhala_25664.html
Grupy: 020,021,022 - http://vaglog.rtnet.pl/koti.vallhala_25665.html
Grupy: 007,008,009 - http://vaglog.rtnet.pl/koti.vallhala_25666.html
Grupy: 010,011,012 - http://vaglog.rtnet.pl/koti.vallhala_25667.html
Grupy: 004,005,006 - http://vaglog.rtnet.pl/koti.vallhala_25668.html
Grupy: 013,015,016 - http://vaglog.rtnet.pl/koti.vallhala_25669.html

Pojawiły mi się jakieś dziwne stuki na zimnym silniku - ustają gdy auto trochę się nagrzeje
Sztuką nie jest kupienie gotowego produktu, sztuką jest Customizing
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Poszukaj tematow o popychaczach zaworow.
Awatar użytkownika
neostar
Forumowicz
Posty: 189
Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:34
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.6
Lokalizacja: Okolice Płocka (WPL)

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: neostar »

Panowie, teraz może 5 min dla mojego AKL-a z 2002 roku. Samochód mi trochę poszarpuje zarówno na biegu jałowym i podczas jazdy, raczej niezależnie od temperatury. VAG zgłasza jedynie:

Kod: Zaznacz cały

Control Module Part Number: 06A 906 019 BR 
  Component and/or Version: 1.6l 2V/R4 SIMOS HS3319
           Software Coding: 00031
            Work Shop Code: WSC 06402
1 Fault Found:
00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation
        18-10 - Upper Limit - Intermittent

Autko tak samo zachowuje się na benzynie i na LPG. Od czego zacząć walkę?
b
bigandre77

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: bigandre77 »

s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

bigandre77 pisze:dzieki za podp
tak na marginesie to n 75 byl wymieniony m-c temu wczesniej lapal notfaulty- po wymianie brak lapania bledow!
wczesniej wpadal w tryb awaryjny ok 3000 obr/min- jezdzilo sie jak sdi<kompletny brak dynamiki>
po wymianie nzacznie lepiej aczkolwiek to juz nei to samo auto co na poczatku(jak go kupilem) wydaje sie byc mulowaty


Sprawdz dokladnie sztange gruchy turbiny i geometrie lopatek, moze sa przytarte.

W celu diagnozowania zrob poprawne logi stat. i dodatkowo dynamiczne wg. wczesniejszego wpisu, wg. przedstawionych problemem (dla mnie) jest cos w ukladzie z N75.
b
barneyoss

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: barneyoss »

Witam, mój problem polega na wchodzeniu w tryb awaryjny po przekroczeniu ok.3500obr oraz ogólna mułowatośc auta.... Silnik świeżo po wymianie rozrządu, uszczelki pod głowicą i regeneracji głowicy. Kupiłem już Toledo z takim problemem. Oto logi dynamiczne jakie udało mi się zrobić (robiłem to pierwszy raz). Podejrzewam zatarte kierownice w turbo, a Wy??
http://vaglog.rtnet.pl/daniel.wesolowsk ... 28180.html
ODPOWIEDZ