Ja wyznaję zasade ze jaK COS W AUCIE JEST ZAMontowane to tak mam być i koniec. Więc ja na twoim miejscu wywaliłbym tą zaslepke i wstawił normalna uszczelke. Czyli NORMALNY PRZELOT SPALIN
Jeśli masz zaślepiony EGR to do silnika nie idą spaliny, ciągnie tylko świerze powietrze co jest według mnie lepsze. Ale z kolei silnik dłużej się nagrzewa ....
W moim przypadku po zaślepieniu wyrzuciło błąd, więc byłem zmuszony odślepić EGR i usunąć błąd. Co jeszcze zauważyłem? Przy zaślepionym EGR silnik był z lekka "mułowaty", nie wiem dlaczego.
voyager2550 pisze:Jeśli masz zaślepiony EGR to do silnika nie idą spaliny, ciągnie tylko świerze powietrze co jest według mnie lepsze. Ale z kolei silnik dłużej się nagrzewa .... W moim przypadku po zaślepieniu wyrzuciło błąd, więc byłem zmuszony odślepić EGR i usunąć błąd. Co jeszcze zauważyłem? Przy zaślepionym EGR silnik był z lekka "mułowaty", nie wiem dlaczego.
Aha no ja tam zadnej nie odczułęm zmiany jak bym EGR zaślepiony. Ale teraz jak juz nie jest zaslepione EGR to nie mam juz tego błedu. czyli poprostu tak mi sie wadaje ze tak powinno byc z tym EGR
voyager2550 pisze:W moim przypadku po zaślepieniu wyrzuciło błąd, więc byłem zmuszony odślepić EGR i usunąć błąd. Co jeszcze zauważyłem? Przy zaślepionym EGR silnik był z lekka "mułowaty", nie wiem dlaczego.
Gdzieś dawno temu czytałem, że możesz przez VAGa cosik przestawić żeby Ci tego błędu nie wywalało, ale kurde nie pamiętam już Wtedy byłaby baja
Panowie, mam pytanie, a mianowicie zauważyłem, że jeden z wężyków od elektrozaworów jest luźny, znaczy nie jest wpięty do niczego, i tu moje pytanie czy tak ma być? Nie zauważyłem wolnego miejsca gdzie mógłbym go wpiąć. nie wiem też czy go zaślepić czy ma być tak jak jest.... Auto jeździ normalnie, czy u Was też tak jest? Na fotce widać dokładnie o czym piszę.
rysiekkk1, ja mam u siebie wszystkie wpięte, więc zapewne masz coś nie halo... Może ten wężyk do przewodu od serwa powinien iść ? Popatrz dokładnie pod maską
kolego rysiekkk1 ten luźny przewód musisz podpiąć zapewne do puszki filtra powietrza. Też tak miałem. Kruciec w który go wpinasz jest poniżej wylotu rury która idzie do przepływki.
Dzięki za porady, Szymek08, miałeś rację, przewód podpiołem do obudowy filtra powietrza, sam bym pewnie nie znalazł tego miejsca teraz zapewne nie będzie brało kurzu razem z powietrzem.
jeżeli ktoś programowo chce "usunąć" to podaję instrukcję, działa bo sam sprawdzałem na leonie
Vagcom
01 silnik
login 12233
adaptacja
kanal 03
max możliwa wartość zapewne będzie to 33768
save
dziubek6, nie chce sie madrzyc,ale zrob logi grupy 003 bo wg.mnie przesunales tylko mape egr´u w kierunku wiekszego udzialu powietrza...
ps sam jestem ciekaw rezultatu,w logach stat. i dynam.grupy 003 przy calkowicie wylaczonym programowo egrze,wartosc wspolcz. wypelnienia zaworu n18 powinna byc stala i wynosic ok.95,inne wartosci oznaczaja,ze tylko zmniejszyles udzial spalin wzgledem powietrza..