Wszystko o silnikach wysokoprężnych
a
airvolf
Post
autor: airvolf » 31 paź 2010, 10:57
Witam czy koło dwumasowe Skoda Octavia Leon Golf IV A3 Bora z wersji silnikowej 90 Km będzie pasować do wersji 110Km i odwrotnie ???? Jesli nie to czym sie różnią ???
Ostatnio zmieniony 07 lis 2010, 16:59 przez airvolf , łącznie zmieniany 1 raz.
bartek
Forumowicz
Posty: 2115 Rejestracja: 04 lis 2008, 21:12
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Olsztyn
Post
autor: bartek » 31 paź 2010, 12:51
airvolf , w ALH 90KM jest dwumas, według mnie taki sam jak ten w ASV, AHF
w AGR 90KM było sztywne sprzęgło
RB Auto - warsztat samochodowy
Olsztyn, Kołobrzeska 50
www.rbauto.eu
Zapraszamy
Kitaj
Forumowicz
Posty: 2816 Rejestracja: 01 lip 2008, 23:52
Auto: E46 330xd/A6 C5 2.8
Model: M57D30/2.8 ALG
Lokalizacja: Okolice Oławy
Post
autor: Kitaj » 31 paź 2010, 20:25
bartek pisze: AGR 90KM było sztywne sprzęgło
Przepraszam ale musze obalić ten mit
Ja mam AGR 90 koni i miałem dwumasa... Zmieniłem na jednomasowe
kornat
Forumowicz
Posty: 2452 Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Post
autor: kornat » 31 paź 2010, 21:00
Kitaj pisze: Przepraszam ale musze obalić ten mit Ja mam AGR 90 koni i miałem dwumasa... Zmieniłem na jednomasowe
Dwu masówki w AGR były później bodajże po 98r.
bartek
Forumowicz
Posty: 2115 Rejestracja: 04 lis 2008, 21:12
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Olsztyn
Post
autor: bartek » 31 paź 2010, 21:07
bartek pisze: w AGR 90KM było sztywne sprzęgło
może nie we wszystkich, ale słyszałem takie opinie
RB Auto - warsztat samochodowy
Olsztyn, Kołobrzeska 50
www.rbauto.eu
Zapraszamy