[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: kornat »

To nie prawidłowe spalanie (za dużo paliwa a za mało powietrza). Jak pisze szymekgd zrób logi będzie wiadomo gdzie dalej szukać i zmniejszy koszty.
d
damian406
Forumowicz
Posty: 12
Rejestracja: 02 lip 2010, 17:36

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: damian406 »

tylko mam mały problem, mam kabel z wejściem com, a w laptopie nie mam portu com, same USB. Dlatego nie za bardzo jak mam zrobić logi dynamiczne
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: szymekgd »

damian406 pisze:tylko mam mały problem, mam kabel z wejściem com, a w laptopie nie mam portu com, same USB. Dlatego nie za bardzo jak mam zrobić logi dynamiczne


Kup dobra (sprzetowa) przejsciowke USB-COM, koniecznie upewnij sie, ze bedzie laczyla sie z vag'iem.
d
damian406
Forumowicz
Posty: 12
Rejestracja: 02 lip 2010, 17:36

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: damian406 »

a może mi ktoś napisać lub podać linka jak zrobić te logi ?? To bym dzisiaj je stworzył :)
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: kornat »

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=37472
dla diesla od 1500 rpm do ok. 4200rpm i kanały 003 004 008 011
d
damian406
Forumowicz
Posty: 12
Rejestracja: 02 lip 2010, 17:36

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: damian406 »

http://eupload.pl/files/IH3D3W21/logi.rar wrzucam tutaj logi, poczytałem trochę google i udało mi się je zrobić. Proszę kogoś kto się na tym zna o diagnozę
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: szymekgd »

damian406 pisze:http://eupload.pl/files/IH3D3W21/logi.rar wrzucam tutaj logi, poczytałem trochę google i udało mi się je zrobić. Proszę kogoś kto się na tym zna o diagnozę


Jak dla mnie, to w 011 turbo za wolno wstaje, pozniej lekko nie pompuje, patrzac na 003 widze, ze cos za duzo powietrza przeplywka pompuje, czyzby jakas dziura na dolocie?

Szary dym i te logi swiadcza o nieszczelnosci od turbiny do zaworow ssacych, sprezone przez turbine powietrze po prostu ucieka z ukladu...
d
damian406
Forumowicz
Posty: 12
Rejestracja: 02 lip 2010, 17:36

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: damian406 »

dzięki, przyjrzę się jutro na te przewody

[ Dodano: 2010-10-24, 22:22 ]
to że na początku turbo wolno staje może wynikać z tego że chyba źle dokonywałem pomiaru, wbijałem pierwszy bieg zaraz potem drugi i 3 bieg od około 35 km/h i ciągnąłem go do końca obrotów
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: szymekgd »

hmm..Logi dynam. robisz na rozgrzanym silniku, III bieg, wciskasz gaz na max przy 1500 i trzymasz do 4000 obr. ;)
K
Kaktus/Michal
Forumowicz
Posty: 18
Rejestracja: 10 sie 2010, 18:58

Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: Kaktus/Michal »

Witam.
Mam problem z moim Tolkiem a mianowicie czasami kiedy jadę w trasie ale nie tylko auto nagle staje sie slabsze tak jakby nie bylo doladowania. Czytalem kiedys o tym na forum i pisaliscie ze to niby turbo przechodzi w tryb awaryjny i nie ładuje jak powinno. Problem polega na tym ze nie dzieje się to przy jakims butowaniu czy cos tylko czasem nawet przy spokojnej jeździe. Jak byłem u mechanika podłączał pod VAG i mowił że nic nie widzi i żeby przyjechać z autem w momencie kiedy to sie stanie. Mowił że niby ciśnienie doładowania jest okej. Co to może być czy to faktycznie turbo czy moze zaworek N75 nie mam pojęcia i proszę o pomoc.
Z góry dziękuję
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 04 sty 2011, 22:40 przez Kaktus/Michal, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ