ja robilem w ksiezynie u chłopaczka. 600 zł do 1,9 tdi. mam podniesione na około 140. chcialem mocny program to troche kopci ale cos za cos. latam pare miechow i jest git.
w tykocinie koles ma hamownie ale ja mysle ze jak hamowac auto to na rolkach a nie ze podczas proby na drodze.
diagnostyka VAG, elektromechanika samochodowa
VAG i inne...
A mogłby ktoś z szanownych forumowiczów polecić mi jakis dobry zakładzik do zrobienia chipa w moim Tilku 1.9 TDI 110PS AHF w Poznaniu i okolicach lub w Bydgoszczy i okolicach. Z góry dziekuje za odpowiedzi
[ Dodano: 2010-10-24, 12:45 ] Znalazłem taki zakladzik w Bydgoszczy. Może ktorys z kolegów moze cos o nim powiedzieć? I cena przystepna bo za VP37- 990pln
nikt nie ma szklanej kuli i nie wie co to za zakłed bez podania namiarów na niego ... poza tym nie patrz tylko na cene ale na to co w tej cenie jest i czy jest to program pisany pod konkretny silnik czy gotowiec wgrywany wszystkim po kolei
[center][you] jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to[/center]
[center][/center]
A ja mam takie pytanko zwiazane z czipowaniem: czy ktos ma w nowym sofcie (oprocz zmiany momentu ) zmodyfikowane sterowanie kierownicami vnt, tak aby zapobiegac przycinaniu sie zmiennej gometrii?
szymekgd pisze: zmodyfikowane sterowanie kierownicami vnt, tak aby zapobiegac przycinaniu sie zmiennej gometrii?
jak się przycina to trzeba wyczyścić, jak jeszcze się nie przycina to nie stosować "PSJtu" tylko systematycznie przedmuchiwać syfy. program raczej nic nie pomoże
RB Auto - warsztat samochodowy
Olsztyn, Kołobrzeska 50 www.rbauto.eu
Zapraszamy
I tu jestes w bledzie, sa osoby, np. na elektrodzie, ktore zajmuja sie chipowanien i piszac soft pod twoje zyczenie, wrzucaja do mapy (pewnie doladowania) "wstawki" ktore wymuszaja ruch kierownic nawet przy jezdzie a'la PSJ, jakim problem jest wysterowac, N75 na 0% przy biegu jalowym (np. po zatrzymaniu sie na swiatlach) zamiast defaultowego 100%?
Do takich znanych mi bajerow moge jeszcze dodac obciecie dawki paliwa dla zimnego silnika, tak zeby nie rozgrzewac kata-ktory jak wiadomo spelnia swoja funkcje od okreslonej temp.
Czipowanie to nie tylko jak sadzi wiekszosc zwiekszanie mocy, ale tez poprawianie producenta.
wyższa szkoła "czarnej magii" ja odpadam. Chyba w swoim ciągniku nie skusiłbym się na takie patenty, bo nie wiedziałbym co obwiniać jak się coś wysypie. ALE jak ktoś tak ma i to działa...
RB Auto - warsztat samochodowy
Olsztyn, Kołobrzeska 50 www.rbauto.eu
Zapraszamy