Do ARL takie same jak do AFN, AHF, ASV, 1Z, ALH, AGR, Np wg katalogu NGK model Y-732J D-Power 4, takie właśnie będe jutro zamawiał.
[ Dodano: 2010-10-19, 20:17 ] Wymieniłem u siebie właśnie świece. Z tego co widziałem, poprzednie świece były BERU, 2 świece były nie sprawne. Założyłem NGK Y-732J D-Power 4, za kpl zapłaciłem 110zł w motoryzacyjnym
ja kupowałem rok temu u tego sprzedawcy http://allegro.pl/show_user.php?uid=12021631 .. teraz co prawda nie widze aukcji ze swiecami zarowymi ale zapytaj powienien miec .... towar pewny i w przyzwoitych cenach
[center][you] jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to[/center]
[center][/center]
Widze, ze przy wyborze swiec kroluje NGK Chyba to nieuzasadniony wybor skoro na pierwszy montaz ida BERU? Za tymi ostatnimi przemawia fakt, ze szybciej sie nagrzewaja co przy nizszych temp. jest dosyc wazne...
szymekgd pisze:Widze, ze przy wyborze swiec kroluje NGK Chyba to nieuzasadniony wybor skoro na pierwszy montaz ida BERU? Za tymi ostatnimi przemawia fakt, ze szybciej sie nagrzewaja co przy nizszych temp. jest dosyc wazne...
Ja w swoim AHF na pierwszy montaż miałem Boscha, tamtej zimy po przepaleniu 2 wymieniłem na BERU o nr 0 100 226 227 "GN 855" jak do tej pory wszystkie jeszcze grzeją. Kupowałem je na allegro z tego co pamiętam ponad dwukrotnie taniej niż w sklepie. Z tego co wiem dużo Beru podrabiają i można je odróżnić niechlujnie wykonanym napisem na świecy. Ja na szczęście trafiłem ori niemieckie.
Ja w swoim Tolku zamontowałem świece BERU nawet w bardzo przystępnej cenie kupiłem w sklepie. Niecałe 30zł za sztukę. Z NGK-ami miałem problem żeby je wkręcić
Problem z wkręceniem ?
Ja u siebie miałem problem tylko z jedna, ponieważ poprzedni właściciel wkręcił ja nie do końca przez co gwint zaszedł nagarem i był problem. Po wykręceniu świec zatkałem otwory i uniwersalnym zmywaczem w sprayu wyczyściłem, a następnie sprężonym powietrzem wydmuchałem resztki. I po tym zabiegu świece już normalnie mogłem wkręcić do oporu.
Ja przed odkręcaniem świec polecam kilka dni przed jak silnik zimny np po przyjeździe na noc zapuścić strzykawką troszkę nafty i tak powtórzyć kilkakrotnie nafta wszędzie dojdzie a jak się wkręca nowe posmarować odpowiednim smarowidłem żeby się nie zapiekły.