Ratowałem swoją prawą osłonę pod silnik a przy okazji zlokalizowałem że cieknie mi chłodnica albo jakiś wąż z dołu
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
Wymiana zgnieconego i nie sprawnego przewodu hamulcowego w tylnim kole+nowe tarcze TRW+klocki TRW-tyl.Na koniec wymiana plynu ham. na ferodo 5.1
+ odpowietrzenie calego ukladu.
Koszty:
tarcze+klocki(TRW)-kpl.200zl
przewod ham.25zl uzywka
plyn ferodo5.1 1l-45zl
bartek pisze:przelutowanie "zimnych lutów" zamka, micro okazało się sprawne
Niestety ale w samochodach z grupy VAG rzadko psują się micro przełączniki,trochę tego przerobiłem i zawsze pierwsze miejsce zajmują zimne luty i poodpadane ścieżki na płytce drukowanej centralnego zamka.