Logi z VAGa i prośba o diagnozę

ODPOWIEDZ
k
kamilwsp
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 17 lut 2010, 22:54

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: kamilwsp »

to nie na to patrzyles. w bloku 000 powinno byc chyba z 10 wartosci i mi chodzi o ta druga.
diagnostyka VAG, elektromechanika samochodowa
VAG i inne...
b
ballance

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: ballance »

Mam problem z odczytaniem i podaniem Ci grupy 000:/
Wyskakuje mi komunikat ze program nie jest zarejstrowany.
Posiadam Vag can 409.1 release z neta.
Czy mozna go w jakis sposob zarejstrowac? lub trafic taka wersje,ktora mozna w pelni uzytkowac?
Pozdro
k
kamilwsp
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 17 lut 2010, 22:54

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: kamilwsp »

a to niestety nie wiedzialem ze masz 409,1 . tym nie odczytasz tej grupy. a tam jest dosc wazna wartosc jak kat wtrysku.no coz....
diagnostyka VAG, elektromechanika samochodowa
VAG i inne...
b
ballance

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: ballance »

kamilwsp pisze:tym nie odczytasz tej grupy

Jaki program moglbys polecic do odczytania tej wartosci?

[ Dodano: 2010-06-15, 23:28 ]
Udalo mi sie rowniez zrobic dzis logi dynamiczne grupy 001,003,004,008,010,011.
Przynajmniej tak mi sie wydaje,ze sie udalo bo nie mam pewnosci co do tego.Pierwszy raz sie za to zabralem.
Prosilbym o odczytanie tych wartosci i opinie kogos kto jest w temacie.
Mile widziane sugestie co do tych logow jak i ich robienia.
http://vaglog.rtnet.pl/ballance_men_15037.html
http://vaglog.rtnet.pl/ballance_men_15038.html
http://vaglog.rtnet.pl/ballance_men_15039.html
Dodam ze podczas logowania kazdej z grup auto przechodzilo w tryb awaryjny po przekroczeniu ok.3500rpm ale ciagnelem do konca mimo to.
Za kazdym razem kasowalem blad(odpalajac auto ponownie)
Vag wyswietlil blad P1557 i blad 17965 (przekroczona w gore granica regulacji granicy doladowania)
Z gory Dziekuje za pomoc :564:
k
kamilwsp
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 17 lut 2010, 22:54

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: kamilwsp »

tu nie chodzi o sam program jaki moge polecic. tutaj po prostu te tansze kabelki nie maja mozliwosci takich jak te drozsze.
co do logow to niestety nie sa one poprawne i nic znaczacego z nich nie odczytam ani ja ani inni koledzy. logujac dynamicznie auto nalezy wbic 3 bieg lub czwarty i od 1200 obr wcisnac gaz do konca (100%) i trzymac przynajmniej do 4300.dopiero po tym mozna przerwac logowanie.
POWTORZ LOGI. zreszta juz o tym bylo na forum, wystarczy skorzystac z opcji szukaj.
diagnostyka VAG, elektromechanika samochodowa
VAG i inne...
b
ballance

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: ballance »

Ok.Dzieki za pomoc.Poszukalem i sporo na ten temat znalazlem.Juz potrafie samodzielnie odczytywac te wartosci.Google to prawdziwa kopalnia wiedzy:D
Kamilwsp miales dobre przeczucie co do przeplywki-padnieta i czeka ja wymianka.
Pozdro
k
kamilwsp
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 17 lut 2010, 22:54

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: kamilwsp »

nie kupuj tylko podrob. dobrze radze :) najlepiej odzaluj na boscha ( najlepiej te same numery co stara) 350 zł i bedziesz mial spokoj. oczywiscie wymiana filtra powietrza tez musi byc co jakis czas :-P
diagnostyka VAG, elektromechanika samochodowa
VAG i inne...
b
ballance

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: ballance »

kamilwsp pisze:nie kupuj tylko podrob. dobrze radze

To tez zdazylem wyczytac w poradach innych uzytkownikow :-P
Jak wymieniac to na oryginal,nowy nie regenerowany i nie zalowac $$$.
Pytalem w ASO o dokladne numery i o cene :shock:(530zl i 2lata gwarancji)
Trafilem w necie na nowe zamienniki Boscha o dokladnie tych samych numerach z 1-roczna pisemna gwarancja za 240zl i podjelem ;-) Czekam tylko na kuriera i bede testowal <zygi> .
W miedzy czasie podmienilem przeplywke od kolesia ze Skody Octavi ze slabszej troche wersji o innych nr.i po podmiance :shock:Mile zaskoczenie,nie to auto co dotychczas :lol:
Rogal na twarzy sie pojawil,motor krecil sie pieknie. <zygi>
Dzieki za dobre rady.
Pozdro
j
jonson22
Forumowicz
Posty: 788
Rejestracja: 04 wrz 2009, 00:36
Auto: ...
Model: ...
Lokalizacja: Warszawa

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: jonson22 »

zrobiłem czyszczenie przepustnicy i teraz nie mogę zrobić jej adaptacji :( (może jest ktoś z wawy kto to umie zrobić w silniku 1.8 20 V agn na protokole KWP-1281) po podłączeniu przepustnicy i paru próbach jej adaptacji wyskakują mi błędy

17973- regulator przepustnicy dolna granica nie osiągnięta brak osprzętu / nie związane ze sprzętem -błąd sporadyczny

17967- regulator wolnych obrotow - ustawienia pierwotne bra osprzętu/ nie związane ze sprzętem

18010- napięcie zasilania sterownika silnika 30 za niskie brak osprzętu/ nie związane ze sprzętem

na poczatku błąd 17973 był sporadyczny potem juz non spot wyskakuje razem z błędem 17967 odrazu po skasowaniu wyskakuje nadal i na zimnym i na ciepłym silniku i na włączonym i na wyłączonym błąd 18010 udało się skasować , jakieś sugestie co do błędów lub może wie ktos jak zrobić adaptację prawidłowo w tym silniku, biore polskiego VAGA 4.9 wchodzę w :

-silnik
-bloki danych (podaję blok 098)
- wciskam ustawienia fabryczne
na dole pojawia się napis ADAPTACJA PRZEPUSTNICY TRWA a za chwile NUMER BLOKU ZABRONIONY czekam chwile i dalej wraca w to samo:(
k
kamilwsp
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 17 lut 2010, 22:54

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: kamilwsp »

moze masz za slaby kabelek. znaczy niepelna wersja i dlatego nie dasz rady zaadaptowac
diagnostyka VAG, elektromechanika samochodowa
VAG i inne...
ODPOWIEDZ