[1M] Dawka paliwa

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
k
kamilwsp
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 17 lut 2010, 22:54

[1M] Dawka paliwa

Post autor: kamilwsp »

aha, szarpniecie, wylapuje blad i dopoki nie zgasisz samochodu to wtedy slabo ciagnie? dobrze zrozumialem? bo jezeli jest szarpniecie, a po chwili odpuscisz i znowu dodasz gazu i dalej ciagnie to nie moze to byc wina turbiny. bo przeladowanie mozna skasowac tylko przez zgaszenie i ponowne uruchomienie samochodu.
druga sprawa to gruszka nie moze sie "psuc" , moze byc albo dobra albo popsuta.


??
diagnostyka VAG, elektromechanika samochodowa
VAG i inne...
T
Taax
Forumowicz
Posty: 9
Rejestracja: 14 cze 2010, 12:39

[1M] Dawka paliwa

Post autor: Taax »

no jest szarpnięcie i trzeba uruchamiać ponownie, ale rok temu miałem podobny problem tyle ze wtedy w ogole mocy nie mial a tak np przy 120 szarpnie ale da sie go jeszcze z bólem rozpędzić 150
k
kamilwsp
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 17 lut 2010, 22:54

[1M] Dawka paliwa

Post autor: kamilwsp »

wg logow to zeby turbina przeladowala to musi byc przynajmniej 2500 mbar. a widze ze 2300 to maks. trzeba by bylo nad tym troche posiedziec i pomyslec. a przez forum to za duzo sie nie zrobi. dawki nie zmieniaj. niech zostanie tak jak jest.,
ja to bym jeszcze raz zlogowal tylko ze na wyzszym biegu , to bedzie dluzej osiagal 4000 obr i moze wtedy bedzie cos bardziej obrazowo pokazane
diagnostyka VAG, elektromechanika samochodowa
VAG i inne...
T
Taax
Forumowicz
Posty: 9
Rejestracja: 14 cze 2010, 12:39

[1M] Dawka paliwa

Post autor: Taax »

no jakoś szybko postaram się to zrobić na 4, dziś u nas zbytnich warunków nie było..mokro i deszcz..poczekam na pogodę..
k
kamilwsp
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 17 lut 2010, 22:54

[1M] Dawka paliwa

Post autor: kamilwsp »

i najlepiej pog gorke zeby bylo . wtedy jest wieksze obciazenie dla turbiny. mozesz na zielonych wzgorzach od tunelu pod gorke tylko ze musisz na swiatlo trafic :mrgreen:

[ Dodano: 2010-06-14, 21:35 ]
a jak wszystko wroci do normy to zachecam zrobic program na wiecej kucykow i niutonkow ;D
diagnostyka VAG, elektromechanika samochodowa
VAG i inne...
T
Taax
Forumowicz
Posty: 9
Rejestracja: 14 cze 2010, 12:39

[1M] Dawka paliwa

Post autor: Taax »

nawet na sikorskiego się da w strone carrefour'a ;d..narazie od kolegi dostałem pudełko "zło" czyt: powerbox.. ale narazie się wala w szufladzie nie mam serca zakladać jakoś.choć jak raz zostało podpięte to i na tym różnice widać było.. choć ta różnica na zużycie silnika się pewnie przekłada bardziej
k
kamilwsp
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 17 lut 2010, 22:54

[1M] Dawka paliwa

Post autor: kamilwsp »

ja mam program na okolo 140 i 300 Nm i to wcale nie prawda ze silnik sie szybciej zuzywa. oczywiscie nie mozna jezdzic z maksymalna predkoscia bo wiadomo ze turbina nie wyrobi w koncu. ale jak sie jezdzi delikatnie na zimnym i czeka pol minuty przed zgaszeniem to nic nie powinno sie stac. 25 % mocy w gore nie szkodzi silnikowi
diagnostyka VAG, elektromechanika samochodowa
VAG i inne...
T
Taax
Forumowicz
Posty: 9
Rejestracja: 14 cze 2010, 12:39

[1M] Dawka paliwa

Post autor: Taax »

Ale Ty masz tak jakby gotowca? czy pisany pod silnik? bo gotowce takie napewno bardziej szkodzą.. no a co do tego co mówiłeś to na zimnym nigdy nie kace a po jezdzie 2 min czekam..i byle czego nie zalewam
k
kamilwsp
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 17 lut 2010, 22:54

[1M] Dawka paliwa

Post autor: kamilwsp »

mam mape pod moj silnik pisaną. a o jakiego gotowca ci chodzi? i dlaczego uwazasz ze bardziej szkodzi. ja uwazam ze po prostu maks to 25 % wiecej mocy. ale to juz oddzielny temat bo moderator zaraz da ostrzezenie :mrgreen:
diagnostyka VAG, elektromechanika samochodowa
VAG i inne...
Awatar użytkownika
kuzio
Forumowicz
Posty: 674
Rejestracja: 30 mar 2012, 19:10
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ALH+
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

[1M] Dawka paliwa

Post autor: kuzio »

Widze temat troche zapomniany ale mam pytanie :-P będę zmieniał wtryski w swoim ALH na wtryski z AHF. Wiem, że kąt wtrysku na ciepłym silniku powinien być w okolicach 49-53 ale jaką dawkę paliwa muszę ustawić na wtryskach z AHF? i jaką powinienem mieć aktualną dawkę paliwa teraz na ALH? ;-)
Nie wkładam pieniędzy w starego złoma, wkładam serce w pasję

MOJE TOLEDO: http://toledoclubpolska.pl/viewtopic.php?t=622 ... sc&start=0
ODPOWIEDZ