Witam, Jaka powinna być dobrze ustawiona dawka paliwa w silniku AHF, z tego co się orientuje to mam ustawioną na 3,6.Czy zbyt mała dawka paliwa może powodować nagły spadek mocy przy mocniejszym przyśpieszaniu?Bo mam problemy z tym i nie wiem czy to turbosprężarka czy może zbyt niska dawka.Problemy występują w różnych przedziałach prędkości 120,140, czasem 170.Zawsze jest podczas tego problemu takie lekkie szarpnięcie.Dziś postaram się jeszcze zrobić logi dynamiczne i ustawić większą dawkę paliwa..Szatanga od gruszki chodzi w miarę lekko da się spokojnie ją wcisnąć do końca..zawór n75 nówka sztuka..kat napewno nie przytkany bo wypruty..Samochód nie puszcza czarnej chmurki przy przyspieszaniu..a i po wystąpieniu tego błędu przy 120 czułem jakby turbo ciągle pracowało, lecz już samochód znacznie wolniej przyspieszał..rok temu po problemie z turbo gdy złapało notlauf samochód od 100 do 110 przyspieszał w 14 sec...Czym to może zostać spowodowane ? wiem ze bez logów trudno powiedzieć ale mniej więcej jakie mogą być tego przyczyny Z gory dzieki ta pomoc
ciekaw jestem ktory mechanik stwierdzil ze masz zla dawke paliwa. ja uwazam ze jest w porzadku i napewno nie ona jest przyczyna spadku mocy przy wyzszych predkosciach.
diagnostyka VAG, elektromechanika samochodowa
VAG i inne...
kamilwsp pisze:ciekaw jestem ktory mechanik stwierdzil ze masz zla dawke paliwa. ja uwazam ze jest w porzadku i napewno nie ona jest przyczyna spadku mocy przy wyzszych predkosciach.
Zgadzam się, co najwyżej mogła by pompa nie domagać.
dziwna sprawa. po prostu jak rozumiem to samochod ciagnie caly czas nawet do 170 ,tylko ze jak jedziesz jednostajna predkoscia i nagle dasz w gaz do konca to czujesz jakies szarpniecie, tak?
diagnostyka VAG, elektromechanika samochodowa
VAG i inne...
To jest tak,przyspieszam i idzie cały czas żwawo i nagle szarpnięcie i tyle.. więcej już nie daje rady.. i to potrafi różnie wyłapać..mi się wydaje ze może gruszka się psuje.. bo przed tym to ciągle praktycznie przy 150 koniec był a jak rozruszałem to 170.Kiedyś zdarzało się to nawet na 1,2,3 ale teraz już w ogóle.. tylko 4-5 bieg