1. Zastanawiam się nad takim : http://allegro.pl/item1059585014_pionee ... urier.html Ważne żeby miało wejście USB i czerwone podświetlenie - jeżeli macie jakieś inne ciekawe propozycje to czekam na opinie - kwota jaką mam do wydania to 300zł (da radę kupić coś w miarę dobrze grającego do tej kwoty?).
Co do ramki to będzie ci na pewno potrzebna. Co do wzmacniacza to nie wiem. Miałem wcześniej dwa inne radia JVC i jakaś ELTA i radio grało normalnie bez żadnych wzmacniaczy czy separatorów. Może ci być potrzebna a nawet chyba na pewno (w zależności od tego jakie wejście antenowe będzie miało radio przez ciebie kupione) przejściówka taka
http://allegro.pl/item1059795404_przejs ... tanio.html
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
Ja mam niefabryczne radio i mam taką przejściówkę jak podał Roxon40, i wszystko śmiga. Co do ramki to jest potrzebna nie ważne jakie byś nie kupił (chodzi o niefabryczne)
Co do radia to dobre są JVC, Pioneer, Alpine, Clarion, Kenwood.
- i do tego wzmacniacz antenowy http://allegro.pl/item105...skoda_audi.html
z tego co wiem to nasza antena dachowa sama w sobie ma wzmacniacz wiec ten zakup sobie daruj ramka jest 100% potrzebna bo fabryczne radio jest szersze i trzeba zakryc te dziury po bokach radia zastepczego ja jak wymienialem radio u siebie mosialem dokupic jeszcze jakas przejsciowke poniewaz mamy wbudowany jakis tam seryjny wzmacniacz do radia i trzeba bylo jakos tam podlaczyc tak aby graly wszystkie 8 glosnikow no i potrzeba kluczy do wyjecia radia fabrycznego ja podjechalem z radiem do sklepu gdzie sprzedaja sprzet car audio bo nie mialem kluczy i za 20 zl koles z tego sklepu podlaczyl mi to radio a radyjko spoko podstawa to czerwone podswietlenie
"Kiedy wydaje Ci się, że jesteś bardzo dobrym kierowcą, który wie już wszystko o jeździe i drogach, sprzedaj jak najszybciej swój pojazd i nigdy więcej nie siadaj za kierownicą. Cmentarze są pełne grobów bardzo dobrych kierowców".
Antena dachowa ma wzmacniacz wbudowany w sobie i jest on zasilany z radia fabrycznego. Po zmianie radia na inne wzmacniacz ten nie jest zasilany więc potrzebny jest separator. Separatory mają różne końcówki. Kup radio zobacz jakie ma gniazdo antenowe lub zapytaj sprzedawce i dokup separator. Może jeżdżąc w mieście bez tego separatora nie odczujesz różnicy ale gdzieś dalej na pewno się przyda.
Też mnie interesuje ten Pioneer lub ewentualnie to:
http://allegro.pl/item1057839560_lg_lac ... _w_wa.html
spec pisze:Antena dachowa ma wzmacniacz wbudowany w sobie i jest on zasilany z radia fabrycznego. Po zmianie radia na inne wzmacniacz ten nie jest zasilany więc potrzebny jest separator.
Jesteś tego pewny? Bo ja jak przeglądałem instalację w Toledo to pin nr 5 jest aktywny nawet po zmianie radia (pin nr 5 podaje +12V po włączeniu radia), więc zasilanie ma masa jest brana z anteny więc czego miało by nie działać? Ale dla testów podepnę wzmacniacz i sprawdzę czy lepiej odbiera.
A co do radia LG też przeglądałem ofertę podaną przez spec, jednak Pioneer wydaje się być lepszą firmą
"Kiedy wydaje Ci się, że jesteś bardzo dobrym kierowcą, który wie już wszystko o jeździe i drogach, sprzedaj jak najszybciej swój pojazd i nigdy więcej nie siadaj za kierownicą. Cmentarze są pełne grobów bardzo dobrych kierowców".
Jestem pewny. Wzmacniacz antenowy jest zasilany poprzez kabel antenowy. Oryginalne radio zasila je normalnie z gniazda antenowego, niefabryczne radia tego nie robią dlatego stosuje się separatory czyli podanie dodatkowego zasilania na antenę najczęściej podpina się pod niebieski przewód w radiu opisany jako "antena remote" czy coś w ten sposób (pisze z głowy). W mieście różnicy może nie zauważysz ale tu np. gdzie ja mieszkam czuć ją i to wyraźnie.
A co do radia to za cenę 300zł niestety nie dostanie się dobrego radia. Pioneer to dobre wyjście i pewnie tez się na niego zdecyduje tylko na razie są inne wydatki.
No nie wiem sprawdzę i się okaże. Bo pin 5 jest włożony i kabelek gdzieś prowadzi. Z tego pin out'a wynika że z gniazda antenowego nie bierze tylko z kostki ISO
Zlacze wielopinowe III (ISO zasilanie), -T8-, 8 pin, czarne
1 - Gala speed signal --- sygnal predkosci GALA
2 - Connection for telephone (Mute) --- wyciszenie radia z zest. glosnomowiacego
3 - Connector line K (Diagnosis). --- linia diagnostyczna K
4 - Key activation and deactivation connection (terminal 15) --- zasilanie +12V po kluczyku
5 - Electrically amplified roof aerial control positive --- zasilanie wzmacniacza antenowego
6 - Switch lighting (terminal 58b) --- napiecie z podswietlania konsoli
7 - Battery positive (terminal 30) --- zasilanie +12V stale
8 - Earth (terminal 31) --- masa