Logi z VAGa i prośba o diagnozę

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
gurszczak
Zasłużony
Posty: 644
Rejestracja: 20 maja 2008, 06:05
Auto: Hyundai
Model: ix35
Lokalizacja: Grudusk

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: gurszczak »

Witam, aby nie robić zamieszania tu wklejamy logi z VAGa z prośbą o diagnozę.

Instrukcja robienia logów: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... 52&start=0
Pozdrawiam Gurszczak

Obrazek

Gurszczak i jego Hultaj
t
tomkano
Świeżak
Posty: 1
Rejestracja: 13 sty 2010, 10:16

Analiza logów

Post autor: tomkano »

Witam, czy może ktoś luknąć fachowym okiem na moje logi, mam Tolka po czyszczeniu Turbiny, sprawdzone przewody podciśnieniowe i coś nadal jest nie tak. Mój Tolek czasami nadal łapie notlaufa. Mechanik rozkłada ręce, twierdzi że wszystko działa w porządku. Jak na złość przy logowaniu Tolka nie złapał notlaufa ,logi w załączniku w excelu.
Awatar użytkownika
koti
Zasłużony
Posty: 1394
Rejestracja: 04 sie 2008, 16:50
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Grójec

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: koti »

Proszę o analizę logów:
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/marcin-k25_14417.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/marcin-k25_14418.html

Wg mnie to przepływka się kończy, ale chciałem potwierdzić.
Seat Toledo II, 1.9 TDI 110 KM ASV, 2000r.
k
kamilwsp
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 17 lut 2010, 22:54

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: kamilwsp »

nie masz na co narzekac. przeplywka jeszcze nie jest taka zla. a cos sie dzieje z autem??
diagnostyka VAG, elektromechanika samochodowa
VAG i inne...
Awatar użytkownika
koti
Zasłużony
Posty: 1394
Rejestracja: 04 sie 2008, 16:50
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Grójec

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: koti »

Ostatnio zauważyłem że od 100 do 120 czasem łapie muła a później znowu czuć że przyspiesza.
Seat Toledo II, 1.9 TDI 110 KM ASV, 2000r.
b
ballance

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: ballance »

Witam,dolaczam sie do tematu jak mozna.
Mam od pewnego czasu problem z moca w Toledo II ASV.
Nie dawno zerwal mi sie pasek klinowy i mechanior powiedzial ze przeskoczyl rozrzad na pompie wiec ustawil (paski zmienil obydwa),przyczyna byla prawdopodobnie pogieta oslona paska klinowego.Od tamtej pory to juz nie to auto:( dynamika strasznie spadla,czasami na zimnym silniku auto sie dlawi i nie rowno chodzi:/,silnik pracuje jakby glosniej a przy wiekszym obciazeniu traci nagle moc (przewaznie jadac pod gorke powyzej 3000obr.-muł). Zakupilem interfejs diagnostyczny i probuje wstrzelic sie w temat wiec prosze o wyrozumialosc i zrozumienie.Rozpoczynam dopiero przygode z OBDII.
Na poczatek zrobilem logi statyczne grupu 001,003,008,010,011 (bieg jalowy,temp.90st.)
http://vaglog.rtnet.pl/ballance_men_14913.html
http://vaglog.rtnet.pl/ballance_men_14914.html
Przymierzam sie rowniez do zrobienia logow dynamicznych (jakie grupy mialbym logowac?)
Prosilbym o ich analize i ewentualna pomoc w mojej sprawie.
Bede Bardzo wdzieczny.
Pozdrawiam
k
kamilwsp
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 17 lut 2010, 22:54

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: kamilwsp »

cos z przeplywka nie tak albo nie podlaczona albo zmiana na nowa(tylko oryginal) albo masz zatkany egr jakas blaszką bo troche nieprawidlowe wartosci pokazuje.
jaka wartosc ci pokazuje na biegu jalowym bez gazu w nastawach podstawowych grupa 0 (zero) i dryga wartosc. ??/
i zrob logi dynamiczne 3 i 11 grupy na 3 lub 4 biegu od 1500 obr i gaz w podloge do 4000. i wklej tutaj
diagnostyka VAG, elektromechanika samochodowa
VAG i inne...
b
ballance

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: ballance »

Dzieki wielkie kamilwsp za odp. :564:
Zapomnialem dodac ze egr mam zaslepiony a przeplywke juz wczesniej podejrzewalem i nawet czyscilem ale bez wiekszych efektow.
Jutro zloguja raz jeszcze na biegu jalowym i postaram sie jak najszybciej zrobic probe dynamiczna.
k
kamilwsp
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 17 lut 2010, 22:54

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: kamilwsp »

nie musisz logowac juz na jalowym. ja potrzebuje tylko ta 2 wartosc w grupie 000. o sama liczbe mi chodzi. ;) no wlasnie tak wyczailem ze chyba masz zatkany EGR ;p
diagnostyka VAG, elektromechanika samochodowa
VAG i inne...
b
ballance

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: ballance »

Jak dobrze pamietam wartosc,ktora najczesciej sie pojawiala zanim zaczalem logowac poszczegolne bloki to :256 w kazdej z czterech pozycji.Jutro raz jeszcze sprawdze i sie upewnie.
Jeszcze raz Dzieki za szybka odp. :564:
ODPOWIEDZ