"włącznik świateł awaryjnych z przekaźnikiem migaczy" zatem "przerywacz" musi być w tym przycisku. Dołączam printscreen z ETKA.




Tomek pisze:Na 100 % masz uszkodzony włącznik świateł awaryjnych, który jest tez przerywaczem kierunkowskazów. Koszt nowego około 200 zł - tylko ori, brak zamienników.
Gizmo pisze:no bo że powinien być podświetlony jestem prawie pewny, dodam że awaryjne działają i klawisz miga poprawnie.
Mi jakiś czas temu padł oryginalny włącznik, a że są dosyć drogie, kupiłem od Skody Octavii za 24zł. Budowa jest taka sama, działa poprawnie, ale też nie ma podświetlenia, miga tylko po włączeniu awaryjnych. Zauważyłem też, że przy włączonych awaryjnych dało się włączyć dmuchawę przy wyłączonym zapłonie
Takie małe mankamenty...
Dmuchawę już wyeliminowałem, podświetlenie też zrobiłem, ale z małym błędem, bo teraz miga mi przy włączeniu kierunków (jakbym włączył awaryjne)
Będę z tym walczył w wolnej chwili, to przy okazji zrobię manuala gdzie wlutować oporniki i przelutować diodę, żeby podświetlenie było poprawne 
po prostu wpiąłem się przewodem do zasilania podświetlenia tylnej szyby, i podpiąłem pod podświetlenie klawisza awaryjnych, teraz wszystko pięknie świeci i miga jak powinno, koniec z macaniem po desce nocą
Na 100 % masz uszkodzony włącznik świateł awaryjnych, który jest tez przerywaczem kierunkowskazów. Koszt nowego około 200 zł - tylko ori, brak zamienników.