Toledo z silnikiem 1.9 ASZ/ARL (PD - pompowtryski)

Toledo II generacji
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Toledo z silnikiem 1.9 ASZ/ARL (PD - pompowtryski)

Post autor: Sony »

Wszystko pięknie i cacy wymyte... Zbyt piękny by mógł być prawdziwy. Jednak jak już Maniek napisał można obejrzeć...
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4524
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Lokalizacja: Zabrze

Toledo z silnikiem 1.9 ASZ/ARL (PD - pompowtryski)

Post autor: Roxon40 »

No myślę że jak nie masz daleko to warto podjechać i zobaczyć. Wygląda całkiem ciekawie.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
:diabelek: EcuProject :diabelek:
:one: Jest 140 KM i 195 Nm Pb :582:
O
Orange
Forumowicz
Posty: 5
Rejestracja: 12 mar 2010, 14:57

Toledo z silnikiem 1.9 ASZ/ARL (PD - pompowtryski)

Post autor: Orange »

Witam! Byłem obejrzeć to Toledo. Wnętrze piękne! Jak nowe, jeździ sie też super prosto itp. Tylko zastanawia mnie czy w ARL jest tak ze dopiero k 1800-2000 obr auto zaczyna ciągnąć do przodu a wcześniej na wszystkich biegach jest... spokojne? jutro bd miał historie serwisową wiec sprawdze wiarygodność przebiegu. Jest książka serwisowa coś do 150tyś. Jeśli chodzi o wyposażenie to nie działa siłownik od nawiewu centralnego. Lakier wg mojego magnetycznego miernika bez szpachli i z normalnymi śladami użytkowania. Lekko wyblaknięty zderzak tylny przy kole. Cała reszta bez zastrzeżeń. Jeśli bym chciał go kupić to byłby ktoś kumaty i chętny zeby pomóc już przy ostatecznych oględzinach?
tu są jakieś logi które udało mi sie zrobić.
http://vaglog.rtnet.pl/orange0_9141.html
http://vaglog.rtnet.pl/orange0_9142.html
http://vaglog.rtnet.pl/orange0_9143.html
http://vaglog.rtnet.pl/orange0_9144.html

błędy:
01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70)
41-00 - Blocked or No Voltage
18263 - Powertrain Data Bus: Software Version Monitoring
P1855 - 35-00 - -
Awatar użytkownika
bartek
Forumowicz
Posty: 2115
Rejestracja: 04 lis 2008, 21:12
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Olsztyn

Toledo z silnikiem 1.9 ASZ/ARL (PD - pompowtryski)

Post autor: bartek »

Orange pisze:w ARL jest tak ze dopiero k 1800-2000 obr auto zaczyna ciągnąć do przodu
diesel tak ma, programem możesz to trochę przyspieszyć
RB Auto - warsztat samochodowy
Olsztyn, Kołobrzeska 50
www.rbauto.eu
Zapraszamy
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Toledo z silnikiem 1.9 ASZ/ARL (PD - pompowtryski)

Post autor: kornat »

01272 Motor klapy głównej powietrza – V70 - Klapka od centralnego nawiewu o której wspomniałeś.
18263 Magistrala danych układu napędowego: kontrola stanu oprogramowania P1855-35-00 - autko nie było czipowane?
O
Orange
Forumowicz
Posty: 5
Rejestracja: 12 mar 2010, 14:57

Toledo z silnikiem 1.9 ASZ/ARL (PD - pompowtryski)

Post autor: Orange »

auto raczej w serii. Pewnie logi dynamiczne by rozwiały wątpliwości ale niestety ich brak. Z tą klapą powietrza to bez kompa odkryłem bo nie wieje ze środkowych nawiewów, cieżka naprawa?
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Toledo z silnikiem 1.9 ASZ/ARL (PD - pompowtryski)

Post autor: kornat »

Orange, ja tylko podałem spolszczenie błędów i wyjaśniłem. Co do tej klapki to trzeba trochę deski rozbebeszyć aby się dostać. Jeżeli silniczek spalony to nowy kosztuje coś ponad 400zł (jeżeli nie potaniały) bo z błędu na to wygląda. Podczas przełączania nawiewów na centralny było coś słychać? Co do drugiego błędu to nie jak czipsowany to pewnie coś było w nim spawane bo on też taki błąd może zostawić. Z tego co kiedyś czytałem to żeby się go pozbyć trzeba by wgrać od nowa program.
O
Orange
Forumowicz
Posty: 5
Rejestracja: 12 mar 2010, 14:57

Toledo z silnikiem 1.9 ASZ/ARL (PD - pompowtryski)

Post autor: Orange »

Witam! Ja raczej go odpuszczam. Historia serwisowa ma 3 wpisy tylko. przebieg raczej prawdziwy bo wg historii i stanu wnętrza tak wychodzi. Jedyne co to auto było malowane na gwarancji bo zaczeło rdzewieć, gdzie i jak nie wiem znalazłem to zapisane w systemie VAG. Poza tym auto naprawde piekne i świetnie jedzie ;) Pozdrawiam!
G
GrubSon

Seat Toledo II 1.9 TDI 150 KM

Post autor: GrubSon »

Witam wypatrzyłem coś takiego na allegro z mojej okolicy:
http://moto.allegro.pl/seat-toledo-1-9- ... 08104.html

Jest to 25km ode mnie i tu pojawia się moje pytanie: Czy warto? Chciałbym się też trochę więcej dowiedzieć o tych właśnie silnikach. Warty jest uwagi czy lepiej poszukać jakiejś 110km ?
Awatar użytkownika
Exotic
Forumowicz
Posty: 168
Rejestracja: 17 maja 2010, 15:44

Toledo z silnikiem 1.9 ASZ/ARL (PD - pompowtryski)

Post autor: Exotic »

Bardzo tani :shock:
Klapa ruszana, napis TDI w dziwnym miejscu i oznaczenie dla 110 konnego.
"Kiedy wydaje Ci się, że jesteś bardzo dobrym kierowcą, który wie już wszystko o jeździe i drogach, sprzedaj jak najszybciej swój pojazd i nigdy więcej nie siadaj za kierownicą. Cmentarze są pełne grobów bardzo dobrych kierowców".
ODPOWIEDZ