Serdecznie pozdrawiam
Proszę podajcie mi jaki powinien być prawidłowy kąt wtrysku dla silnika AHF.
Chcę sprawdzić bo po wymianie paska nie był ustawiany a zaczyna mi ciężej odpalać
Serdecznie dziękuje.
Ostatnio zmieniony 07 mar 2010, 23:53 przez dzwonek17, łącznie zmieniany 1 raz.
Odkręcasz trzy śruby koła rozrządu a następnie jedną środkową delikatnie luzujesz. Kręcąc zgodnie z ruchem wskazówek zegara zwiększasz kąt wtrysku w przeciwną stronę zmniejszasz.
chłopaki mam pytanie jak ustawić kat wtrysku w silniku na pompo-wtryskach wiem wiem powiecie ze się tego nie robi ze tam nie ma regulacji a ja mam go walniętego synchronizacja i świece są git a on rano kreci kreci po dłuższej chwili odpala wywalając chmurę dymu po podpięciu pod vaga w którymś tam teście nie pamiętam dokładnie którym wychodzi coś takiego wartości w niej powinny wynosić pomiędzy 2BTDC-2ATDC a u mnie wynik jest równy 4BTDC,lub zapytam w którym miejscu znajduje się czujnik położenia walu lub na czym powstało to kłamstwo ze ten kat jest zły, mechanik stwierdził już na sam słuch jak wjeżdżałem do garażu ze z zapłonem tzn katem jest coś nie tak po samym dźwięku, podpiolem temat w dwuch pytaniach bo pasuje do jednego i drugiego
witam.koledzy mam podobny problem.Jak jest zimny tolek to zeby odpalił to musi troche pokrecić,mechanik powiedział że trzeba ustawic kąt wtrysku. Czy to jest to?
pawko04 pisze:witam.koledzy mam podobny problem.Jak jest zimny tolek to zeby odpalił to musi troche pokrecić,mechanik powiedział że trzeba ustawic kąt wtrysku. Czy to jest to?
Za tydzień tj. w sobotę będę w Płońsku to możemy się ustawić i sprawdzę Ci kąt wtrysku, dawkę itp. i coś zaradzimy...