sa na obudowie. zaraz wyskocze do samochodu sprawdze jakie sa u mnie bo wczoraj zapomnialem. i powiem Ci na ktory numer zwrocic uwage
[ Dodano: 2010-03-04, 22:28 ] Niestety numer mam pod spodem i bez odkrecenia nie mam mozliwosci spisania. Wiem ze to 10-cyfrowy numer Boscha zaczynajacy sie od: 0 281.......
u Ciebie prawdopodobnie powinien siedziec: 0 280 217 529. sprawdz czy masz taki numer.
[ Dodano: 2010-03-04, 22:35 ] podmien te zaworki. duzo czasu to nie zajmuje a moze znajdziesz przyczyne.
diagnostyka VAG, elektromechanika samochodowa
VAG i inne...
witam wszystkich, no i niestety i mnie dopadl problem z turbawka,niestety po jej wymontowaniu i rozlozeniu okazalo sie ze jest do wymiany poniewaz wirnik ma ubytki na platkach,prawdopodobnie wypalone, tak samo jak kierownice,no i teraz moje pytanie czy lepiej regenerowac czy uzywke moze kupic?znacie jakies firmy regenerujace w zachodniopomorskim? najlepiej okolice koszalina? pozdrawiam
Dokładnie, jak kupisz używaną to nie wiesz czy padnie za miesiąc, trzy czy dwa lata, a regenerując w pewnym zakładzie dostajesz gwarancję i masz pewność że Twoje turbo jest jak nowe.
te podcisnienia sprawdzone na wężyka przy turbo zalozylismy manometr ze znajomym i wszystko jest cacy, przepływomierz byl zamieniony i to również efektu nie przyniosło, chyba najlepszym sposobem by se z tym poradzic to bedzie go sprzedac
[ Dodano: 2010-03-05, 19:08 ] a tak szczerze mowiac to chyba tak to pozoatawie poki co narazie bo ostatnio licho z kasa a wszystko kosztuje
ja bym podmienil na Twoim miejscu te zaworki o ktorych pisalem wyżej. ten zaworek chodzi to fakt, ale on za pozno wysterowuje o jakies 500 obr. moze sie po prostu przycina. duzo czasu to nie zajmuje. To ostatnia rzecz jaka mi przychodzi do glowy.
diagnostyka VAG, elektromechanika samochodowa
VAG i inne...
tak to te zaworki. raz zamienilem w skodzie i samochod od razu odzyskal moc. co najwazniejsze to nic nie kosztuje takie sprawdzenie i napewno niczego nie popsujesz. tylko zapamietaj ktory wezyk w ktore miejsce wchodzi.
diagnostyka VAG, elektromechanika samochodowa
VAG i inne...
Ja jeszcze wrócę do mojego problemu(wyłączania się turbiny),kilka postów wcześniej.
Po wizycie w DIAGTRONIK-u problem zlokalizowany i wyeliminowany,wymiana "gruszki"
i problemu nie ma.Koszt-500zł