chlopaki a moze cos nie tak jest z softem w sterowniku albo z czujnikiem cisnienia doladowania bo pomimo ze przeladowywuje to nie przechodzi w stan awaryjny, wiem ze fajnie bylo by podmienic czesci od jakiegos innego autka ale nie znam w poblizu nikogo kto by takie mial tzn z taka moca
to tez bardzo prawdopodobne. a moze po prostu kierownice stoja w jednym miejscu bo nie trafil w odpowiedni otwor podczas skladania jednej czesci turbiny w druga. zebys byl z mojego miasta to bym Ci pomogl ale niestety odleglosc na to nie pozwala. bo na odleglosc to mozna tylko gdybac.
diagnostyka VAG, elektromechanika samochodowa
VAG i inne...
no dokladnie kolego cala polska miedzy nami, a swoja droga dalbys rade np jutro szczytac numery ze swojej przeplywki wtedy bylbym w stanie porownac co i jak
Po wymianie filtra wszystko hula tak jak trzeba,trzymalem go na 3 biegu na 4tys.obr/min jaki czas i turbina nie wylaczala sie.
Przepływke tez wyczyszcze dzieki!