[ALL] Obsługa VAGa

p
prymusnmr
Forumowicz
Posty: 27
Rejestracja: 14 paź 2009, 21:27
Auto: ...
Model: ...
Lokalizacja: Mrągowo,Derby

[ALL] Obsługa VAGa

Post autor: prymusnmr »

Widze ze sie znasz na VAGu moglbys mi napisac co mniejwiecej mam robic by cos sprawdzic ...ja jestem zielony w te klocki <jesli chodzi o jezyk angielski to daje rade bo menu w vagu raczej w tym jezyku jest>Zapisze se na kartce Twoje wskazowki,a z gory dzieki...
POLSKA-tutaj nawet kryzys sie nie udal....
k
kamilwsp
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 17 lut 2010, 22:54

[ALL] Obsługa VAGa

Post autor: kamilwsp »

Oczywiscie wchodzac do sterownika silnika i nastepnie do "bloki pomiarowe( basic settings)" masz do wyboru rozne bloki pomiarowe..
To jak sprawdzic kat wtrysku to juz było wyzej napisane.uwage zwroc na nastepujace bloki:
Blok 003 (PRZEPŁYWOMIERZ) : PROBA OD 1500 obr i gaz w podłoge do 4000 na 3 biegu)i obserwuj srodkowe wartosci. musza byc zblizone. jezeli 3 wartosc to 550 to albo masz odlaczona przeplywke albo uszkodzona. NIE KUPUJ PODRÓBEK bo nie chodza ;)
Blok 011 (TURBINKA) : Rowniez próba w takich samych warunkach jw.. Srodkowe wartosci powinny byc zblizone.

Mysle ze narazie to wystarczy.
diagnostyka VAG, elektromechanika samochodowa
VAG i inne...
p
prymusnmr
Forumowicz
Posty: 27
Rejestracja: 14 paź 2009, 21:27
Auto: ...
Model: ...
Lokalizacja: Mrągowo,Derby

[ALL] Obsługa VAGa

Post autor: prymusnmr »

Nie znalazlem nikogo w poblizu kto by posiadal VAGa wiec klapa,a tamten pseudo mechanik ktory go mnial to mu nawet odpalic sie nie chcial.....rozmawialem z pewnym mechanikiem ktory pracuje w servisie audi czy vw nie jestem pewien i powiedzial ze pasek jest najwidoczniej zle zalozony<znaki sie nie zgadzaja..na kole zamachowym moim zdaniem bylo zle i przesunelem znak o zabek tak na srodek otworu w krzyni>Zabieram sie z rana za to i zobaczymy czy mial racje ale i tak bede dalej szukal vaga.Jesli ktos posiada AHF i sie orientuje o tym znaku prosze o foto. :idea:
POLSKA-tutaj nawet kryzys sie nie udal....
k
kamilwsp
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 17 lut 2010, 22:54

[ALL] Obsługa VAGa

Post autor: kamilwsp »

Tutaj nie patrz na otwór w skrzyni. W tym silniku nie nalezy sie sugerowac ustawieniem koła zamachowego. :!: Znaki na wale musze sie pokrywac, czyli i na kole pasowym i na bloku silnika silnika. A wałek rozrzadu zeby ustawic to nalezy zdjac pokrywe zaworow i odkrecic vacum pompke i takim przyrzadem plaskim zablokowac wałek. I jezeli wałek jest ustawiony na zero to nalezy patrzec wtedy czy znak na dole ten na kole jest rowno z tym na bloku jak juz wspominalem. I pompe tez nalezy zablokowac kolkiem ( mozna wiertłem o odpowiedniej srednicy). czyli w sumie te 3 rzeczy musza sie zgadzac.
diagnostyka VAG, elektromechanika samochodowa
VAG i inne...
m
motyka8

[ALL] Obsługa VAGa

Post autor: motyka8 »

Koledzy ten vag to jest jakis specjalny program czy tylko sam kobel do kompa
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg

[ALL] Obsługa VAGa

Post autor: kornat »

motyka8 pisze:Koledzy ten vag to jest jakis specjalny program czy tylko sam kobel do kompa

VAG jest to kabelek który służy do łączności komputera z sterownikami w samochodzie aby się połączyć potrzebny jest program np. VAG-COM
Awatar użytkownika
tony
Zasłużony
Posty: 2725
Rejestracja: 18 maja 2008, 20:26

[ALL] Obsługa VAGa

Post autor: tony »

chyba vag to od nazwy programu :?: :lol:
Pozdrawiam użytkowników Seata Toledo. Dziękuję wam za dobroć i za modlitwy. Z serca wam błogosławię.
Serdetschnje posdrawjam Toledziakuf
Tony
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg

[ALL] Obsługa VAGa

Post autor: kornat »

VAG - Volkswagen Audi Group
G
GrzechuC
Forumowicz
Posty: 21
Rejestracja: 29 sie 2015, 08:24
Auto: 1M
Model: 1.6 SR
Lokalizacja: Bydgoszcz

[ALL] Obsługa VAGa

Post autor: GrzechuC »

Jak można sprawdzić czy moje auto obsługuje CAN?
Obrazek
Awatar użytkownika
Danielek.
Forumowicz
Posty: 1853
Rejestracja: 11 kwie 2011, 21:34
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9
Lokalizacja: WA

[ALL] Obsługa VAGa

Post autor: Danielek. »

Dziwny temat po podłączeniu kabla przez program vcds 1.2 łączy się ze wszystkimy sterownikami oprócz silnika wyświetla komunikat że nie może zsynchronizować transmisji danych.
Ktoś podpowie o co chodzi i jak to rozwiązać?
Może to istotne a może nie ale w dwuch innych Toledo nievma takiego problemu wszystkie są z tego samego rocznika 2001
ODPOWIEDZ