No to może jest tego inna przyczyna. Jak mu dam obroty na "luzie" i jak spadnie z obrotów to potrafi nawet zgasnąć, albo nie chodzi na wszystkie garki. A co do przeciągania to czasem zwiększę mu spalanie
Na VAG-u wyskoczyło ze turbina przeładowała. Wygląd wnętrza i silnika wskazuje że taki ma przebieg.
Ostatnio zmieniony 16 mar 2010, 19:56 przez grzesiek998, łącznie zmieniany 1 raz.
grzesiek998 pisze:ze taki ma przebieg no wyglad wnetrza i silnika na to tez wskazuje
Wg mnie wizualnie nie można stwierdzić faktycznego przebiegu auta. Moje auto jest identyczne jak twoje, jak bym go teraz ładnie wypucował i przekręcił na 130 k km to też raczej nikt by nie powiedział ze ma wiecej, faktycznie zblizam sie do 190k km. Jeśli nie masz twardego papieru potwierdzającego przebieg, to co masz na budziku to bajka... niestety takie są fakty
Zwłaszcza diesla, mało kto robił/robi 20 tyś rocznie dieslem (napewno nie na zachodzie)
sorka za OT...
Bóg stworzył Seata bo wie co to jest prawdziwe piękno...
U znajomego też wyszło przeładowanie turbo ale ma przebieg niecałe 100tys, wg mechanika turbo do czyszczenia bo stanęło. Objawy były takie że max 130km/h i obroty do 3500 a później muł. Pojechaliśmy przegonić autko na 3 gaz w podłogę i w pewnym momencie puścił konkretną chmurę i chyba objawy ustąpiły. Jak się przejechałem to słychać turbinkę i wszystko niby działa ok. Nie wiem co by teraz wyszło pod vag-iem i czy przypadkiem nie pogorszył stanu turbo. Na którymś forum czytałem że takie zabiegi niektórym pomogły
Wydaje mi się ze mam coś z ta zmienną geometrią łopatek turbiny i to się przycina bo tylko w jednej pozycji gazu ma trochę mocy jak zajdzie ten incydent spadku mocy. Coraz częściej mi się to teraz dzieje:/
Ostatnio zmieniony 16 mar 2010, 19:58 przez grzesiek998, łącznie zmieniany 1 raz.
grzesiek998 pisze:Wydaje mi się ze mam cos z ta zmienną geometrią łopatek turbiny i to sie przycina bo tylko w jednej pozycji gazu ma troche mocy jak zajdzie ten incydent spadku mocy.
Ten sam problem co u mnie-na 99% zapieczone kierownice turbiny-do czyszczenia (koszt Wrocław 700zł:/)
Bylem dzisiaj u jednego mechanika naradzić się co dalej z tym robić. A on że to dużo może być przyczyn że mi się tryb awaryjny załącza i niekoniecznie wina turbo. Ale zajrzeć konkretniej mu się też nie chcialo:/
[ Dodano: 2010-02-24, 21:30 ] Sam już nie wiem co teraz robić
[ Dodano: 2010-02-24, 21:31 ] Czy jeszcze raz na VAG'a jechać czy na ślepo działać coś przy turbo.
Ostatnio zmieniony 16 mar 2010, 20:01 przez grzesiek998, łącznie zmieniany 1 raz.
kamilwsp pisze:700 zł za czyszczenie kierownic? u mnie w bialym robię to za 400 zł. wysokie ceny tam na śląsku
Niestety taka rzeczywistość. Może policzyli osobno za diagnostykę a gdy się zdecydowałem zostawić do czyszczenia to tyle wyszło. Niby miasto Dolnego Śląska a ceny z górnych półek:/
Na szczęście mam już to za sobą a turbinka kręci się jak nowa, aż miło:)
Ostatnio zmieniony 16 mar 2010, 20:02 przez ballance, łącznie zmieniany 1 raz.
To że wyskoczył taki błąd jak przeładowanie turbiny nie oznacza że musi być zabrudzona. Fakt że jest to najczęstsza przyczyna. Równie dobrze może to być uszkodzona ta gruszka przy turbinie lub też przetarty przewód podciśnieniowy idący do turbiny. Przyczyna może być łatwa do zdiagnozowania tylko trzeba to sprawdzić.
Ostatnio zmieniony 16 mar 2010, 20:04 przez kamilwsp, łącznie zmieniany 1 raz.