Dla zainteresowanych kupiłem rozrząd: 3 x rolki i napinacz firmy INA, podobno dawany jest na pierwszy montaż. Pasek firmy CONTITECH(CT 1044) wzmacniany. Wszystko za 475 zł jeszcze vat sobie odlicze 22%
Pozdrawiam
sebol89 pisze:Rozmawiałem dzisiaj z mechanikiem. Części 500zł z pompą wody i do tego 300zł robota. Chyba nie tak źle
Tylko zapytaj tego mechaniora czy po wymianie rozrządu ustawi ci kąt wtrysku. Jeśli nie to bym go olał, inaczej będziesz maił problemy z odpalaniem w zimie. 110km to masz na pompie wirowej nie?
Hmm..... o tym nie pomyślałem. Teraz w zime odpalał mi bezbłędnie, jedynie baterie musiałem wymienić. A trzeba przy wymianie rozrządu ustawiać ten kąt?
ja kupilem cały zestaw do AHF na allegro (pompa wody ruville czy jak to tam sie pisze pasek konitecha czy jakos tak) jak dalem zestawik mechanikowi to był bardzo zadowolony i mowił ze naprawde porzadny zestaw i powiedział ze nastepna wymiana za 90 tys. km. za zestaw zapłaciłem 570 zł z przesyłką + 190 zł robocizna no i mechanik wymienił pi pasek od alternatora na pasek geitsa czy jakos tak bo stary był caly popekany za pasek policzył mi 50 zł No i wszystkie stare czesci dostalem spowrotem. Po wymianie wszystko chodzi jak marzenie. Jak wymieniał pasek TO jakos blokował Pompe paliwowa bo mowił ze wtedy nie bedzie trzeba kąta wtrysku ustawiac. ani nie bedzie jakis roznic w spalaniu i tak jest. Wujkowi kiedys pompy nie zablokowali to 6 miesiecy zajeło jej ponowne ustawienie zeby było tak samo. Wiec lepiej wymieniac wzystkie elementy i nie martwic sie potem