Lukas pisze:Cześć.
Mam pytanko, czy ktoś z Was wymieniał nagrzewnicę z Toledo II.
Ja niestety wymiękam, nie mogę zdemontować całej tej plastikowej skrzyni w której jest nagrzewnica, chłodnica klimy (czy jakoś tak) oraz klapki sterujące przepływem powietrza, odkręciłem też 2 śrubki w przedziale silnika. Niestety pudło nadal się trzyma, podejrzewam że na rurkach od klimy, ale jeżeli je odkręcę to ucieknie gaz??
Ja skończyłem wczoraj wymianę nagrzewnicy ponieważ zajęło mi to dwa dni i nie życzę takiej roboty nawet najgorszemu wrogowi!!! Odpowiem Ci tylko że jak odkręcisz te dwie rurki które wchodzą spod maski do środka samochodu pod pulpit pasażera to Ci czynnik się ulotni i będziesz musiał go naładować. Jak znajdę czas bo teraz na szkoleniu jestem to Ci opiszę tyle ile będę w stanie, ale masakra ile to roboty jest przy tym badziewiu które kosztuje zaledwie 70zł a roboty od groma przy tym. A pulpit musisz rozebrać w mak, łącznie z tym plastikiem pod ręcznym i dzwignią zmiany biegów oraz podłokietnik jak masz, do tego kierownica i hohoho jeszcze