Lucas pisze:Ja mam diesla i nie uważam żeby to było normalne. Mi jak się nagrzeje to już w ogóle nie spada nawet na milimetr po włączeniu ogrzewania na maksa.
Nie spotkałem jeszcze tdi w którym przy mrozach po nagrzaniu do 90 i zatrzymaniu się na parkingu na biegu jałowym i włączeniu ogrzewania temperatura nie opada mało tego ostatatnio przy ok -19 nawet na światłach opada
Sam na początku myślałem że coś jest nie tak ale tak było w poprzednim tolku ASV i w nowym fabrycznie tolku BXE jest tak samo sprawdzałem jeszcze dla pewności w golfie AHF i pasku nie pamiętam oznaczenia 2,0 tdi wszędzie to samo więc ten typ tak ma
Może i ja się wypowiem... Choć mam diesla bez turbo, to gdy silnik się u mnie nagrzeje i wrzucę na maxa ogrzewanie na biegu jałowym, to temp. silnika nie spada, może minimalnie, prawie niezauważalnie, bo silnik jednak pracuje nieobciążony
Ja mam dokładnie jak opisuję ADIWWL. Jadę do pracy 30 km i przez całą drogę wskazówka nie osiągnęła 90stopni, jak zatrzymałem sie na światłach to od razu spadała. Specjalnie spojrzałem jak to jest w innych dieslach, u mojego kolegi w nowym focusie jest tak samo, w golfie 4 i nawet w BMW 530 też. Ja przyjmuje ze to normalne
Bóg stworzył Seata bo wie co to jest prawdziwe piękno...