witam wszystkich na ,mikro styki bym ie stawial ( jak padly to nie wlacza sie siwiatlo po otwarciu drzwi ) Ja tez tak mam , ze zamykam samochod zamkiem bagaznika , poniewaz zamek w drzwiach tylko otwiera ale juz nie zamyka , prawdopodobie dzieje sie tak poniwaz w seata czy VW czesto padaja styki elektryszna wewnatrz zamkow . zamek mechanicznie dziala ale . !! Ale jesli styki na zamykanie padly to zamek nie przeyla impulsu na reszt ukladu !! I mechanicznie zamkniesz drzwi kierowcy i tyle , trzeba wymienic zamek ale rozebrac i przelutowac mnie sie nie udalo a narazie nie mam kasy na wymiane zamka a pozaty mam zasylikowane drzwi od dolu poniewaz przeciekaly wiec niechce mi sie ich ponownie rozbierac bo kilka razy juz to robilem > aleoczywiscie innym polecam i zycze powodzenie
Witam znalazłem na forum VW interesujący temat, a w nim foto poradę jak rozebrać i jak wymienić mikrostyk, który dostarcza nam tylu problemów. Link do strony forum VW podaję poniżej. Różnica w demontażu drzwi, polega na tym iż mamy inny uchwyt i pod nim są dwie śrubki, mam nadzieję ze się przyda . Życzę miłej lektury:)
U mnie sprawa wyglada nastepujaco. Centralny z pilota nie dziala byly rozladowane baterie po wymiane ich zaczela sie swiecic czerwone kontrolka jak sie przyciska lecz zamek nie zamyka i nie otwiera.
Zamek w dzwiach kierowcy chodzi bardzo ciezko jak juz sie otworzy to tylko drzwi kierowcy reszta niestety nie (lampka w drzwiach od czasu do czasu sie zapala zazwyczaj przy sporym mrozie) Natomiast jak chce otworzyc drzwi od strony pasazera czy bagaznika nie ma najmniejszego problemu wszystkie drzwi sie otwieraja i zamykaja. Zauwazylem rowniez ze jak chce zamknac centralnym od srodka przyciskiem w drzwiach to wszystkie drzwi sie rygluja a u kierowcy pypek sia schowa a po chwili otworzy . Przejrazlem cale forum ale nie znalazlem konkretnego przypadku pasujacego do mojej usterki ani konkretnej odpowiedzi dlatego pozwolilem zadac sobie to pytanie. Prosze o jakies sugestie i porady .
Mi to wygląda na to że pilot się rozkodował ale niech się wypowie ktoś kto się na tym zna
a jęśli mam racje z tym rozkodowaniem to tu jest link gdzie jest opisane jak zakodować pilota
viewtopic.php?p=28173#28173
Kolego z zamkami to się borykam od dłuższego czasu i rozbierałem je w mak, tam się kończą styczniki w nich, też teraz tak mam jak Ty jak od środka zamykam na podłokietniku w drzwiach, jeśli zdobędziesz takie styczniki to wystarczy je przelutować, sprawdzić oorność miernikiem który jest zjumany i wymienić, ale to tylko jeśli byś miał jakiś stary zamek i z niego możliwość miał wylutować bo nie kupisz tego na pewno, tylko cały zamek. Także szrot jakiś by się zdało odwiedzić najlepiej...
Witam jestem nowy i od niedawna mam Tolka i proszę o pomoc mój problem polega na tym ze gdy akumulator był sprawny to auto otwierałem naciskając na pilocie tylko raz otwórz i wszystko się otwierało gdy wsiadałem to już sam podczas jazdy musiałem sobie blokować drzwi gdy wysiadałem naciskałem zamknij i wszystko się zamykało. A teraz !!! gdy zmieniłem baterie to auto muszę otwierać ręcznie a gdy wsiądę zamki zamykają się same nawet gdy je odblokuję a one dalej się blokują jak wyjdę z auta i zamknę z pilota wszystko się zamknie ale luz z pilota się nie otworzy. Aha a gdy chce pociągnąć za dźwignie do otwarcia drzwi to nie mogę otworzyć tylko magicznym przyciskiem do wszystkich drzwi. Więc nie wiem może ktoś rozszyfruję to co tu napisałem i udzieli mi pomocy pewnie będzie prosta i śmieszna pozdrawiam serdecznie