[1L] Zbyt niskie obroty

Wszystko o silnikach benzynowych
n
nysiek
Forumowicz
Posty: 12
Rejestracja: 27 wrz 2009, 12:33

[1L] Zbyt niskie obroty

Post autor: nysiek »

ja tez stawiam na ten własnie czujnik.przerabiałem to w poprzednim aucie Audi 80.
po wymianie jak reka odjał
nysiek
p
pingpong
Forumowicz
Posty: 64
Rejestracja: 12 sie 2008, 13:49
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.6 SR
Lokalizacja: Konin

[1L] Zbyt niskie obroty

Post autor: pingpong »

Niestety to nie był czujnik. Po dwóch dniach wolne obroty zniknęły (na zimnym i ciepłym silniku) całkowicie. Padła przepustnica.
pingpong
M
Masa89
Forumowicz
Posty: 50
Rejestracja: 18 paź 2009, 18:50

[1L] Zbyt niskie obroty

Post autor: Masa89 »

jeszcze tego nie próbowałem i spróbuje tylko nie wiem czy dobrze zrozumiałem że mam wyjąć 3 czujnik czy co? bo jakoś nie zajarzyłem :D a doszedl teraz nowy problem który miałem już wcześniej a mianowicie nie trzymał mi przez 2 dni obrotów jak zimny musiałem trzymać noge na gazie i co chwile przygazowywać i nawet jak mocno dodałem gazu to tak jakby chciał się przydusić i zgasnąć musiałem na początku delikatnie.

[ Dodano: 2009-12-30, 11:37 ]
a co do świec to wymieniane niedawno z kablami

[ Dodano: 2010-01-04, 14:25 ]
jak odłączyłem ten czujnik to problem zniknął co to za czujnik?
n
nysiek
Forumowicz
Posty: 12
Rejestracja: 27 wrz 2009, 12:33

[1L] Zbyt niskie obroty

Post autor: nysiek »

to jest czujnik przekazujacy informacje o temperaturze silnika do sterownika.
sprobuj to dziadanstwo wymienic i powinno byc OK :-)
daj znac
nysiek
r
rydmar12
Forumowicz
Posty: 220
Rejestracja: 01 cze 2009, 21:23

[1L] Zbyt niskie obroty

Post autor: rydmar12 »

to bendzie tem niebieski od temp wody miałem podobny problem
Mariusz
M
Masa89
Forumowicz
Posty: 50
Rejestracja: 18 paź 2009, 18:50

[1L] Zbyt niskie obroty

Post autor: Masa89 »

a jak się to u ciebie objawiało?
r
rydmar12
Forumowicz
Posty: 220
Rejestracja: 01 cze 2009, 21:23

[1L] Zbyt niskie obroty

Post autor: rydmar12 »

Odpalał dobrze włanczało sie ssanie a po chwili szakały obroty i nie miał siły jechac wymieniłem wtedy filtr powietrza,ten czujnik temp i był pękniety przywód od serwa który zasysał lewe powietrze.Sprubuj odłączyc akumulator na 30 minut po ponowmym podłączeniu i odpaleniu bez manipulowania gazem az sie wentylator włączy zgaś go i odczekaj chwile odpal i zobacz czy bendzie poprawa.Jak to robiłem u siebie to było dobrze ale tylko dopuki jezdziłem na benzynie jak kilka razy poprzełanczałem na lpg i pb to problem powracał.Zobacz tez czy jak odłączysz ten czujnik samą wtyczke przy zapalonym silniku jest jakas reakcja jak nie to w 100% ten czujnik.Powodzenia.
Mariusz
M
Masa89
Forumowicz
Posty: 50
Rejestracja: 18 paź 2009, 18:50

[1L] Zbyt niskie obroty

Post autor: Masa89 »

sprawdzę i odłączę go przy odpalonym silniku ale jak pamiętam kiedyś odłączałem to nie było żadnej rekacji tylko odpinałem czerwony i niebieski ale nie pamiętam już. Jutro sprawdzę.
D
Daniel.20.wroc
Forumowicz
Posty: 11
Rejestracja: 04 gru 2010, 00:55

Niskie obroty na zimnym silniku

Post autor: Daniel.20.wroc »

Witam mam problem z moim seatem toledo 1L 1.8 monowtrysk 1991r na zimnym silniku obroty silnika na biegu jałowym nie przekraczają 500 rpm,gdy silnik sie nagrzeje wszystko wraca do normy,Drugi problem to bardzo duze spalanie po ostatnim tankowaniu za 60 zł przejechalem 40km,po odpaleniu w spalinach wyczuwalne jest paliwo jak by nie mogl przepalic tego paliwa nie wiem o co tam chodzi licze na pomoc :-/
Ostatnio zmieniony 07 mar 2011, 12:32 przez Daniel.20.wroc, łącznie zmieniany 1 raz.
Na Stare Lata Kupie Fiata:D:D:D
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L] Zbyt niskie obroty

Post autor: szymekgd »

A silnik pracuje na 4 gary?
Wyglada na to, ze nie spala paliwa, moze problem lezy w zaplonie, sprawdz:swiece, kable, rozdzielacz lub mieszanka jest zle dobierana (za bogata), chociaz na zimnym silniku taka powinna byc..Nie wiem jak wyglada techniczne rozwiazanie "ssania", ale moze nie wylacza sie i stad nadmierne spalanie? Innych objawow nie ma?
ODPOWIEDZ