Podejrzewam że nie będę musiał tego robić od momentu wymiany turbiny zawsze była wychładzana przed zgaszeniem i od czasu do czasu "przegoniona" także mam nadzieję, że to ten N75 lub przewody podciśnienia.
a czy ktoś się orientuje jakiej grubości jest przewód podciśnienia do turbo i jakiej długość bo w jednym miejscu jest załamany i to mi się nie podoba a nie mam jak zmierzyć średnicy a już nie wspomnę o długości
w moim przypadku problem został już rozwiązany. turbo wymagało przeczyszczenie ze wzgl. na zapieczone łopatki. dodatkowo przeczyścili mi gruszkę bo rdza gdzie niegdzie się pojawiła. koszt naprawy 450pln zatem tragedii nie ma.
Bodek pisze:także mam nadzieję, że to ten N75 lub przewody podciśnienia.
A sprawdzałeś gruchę przy turbinie,bo mało kto sprawdza a jest to newralgiczny punkt.
Jak ja miałem problemy z turbo,to od Masters'a dostałem namiary na firmę BODEX i się okazało że mam tylko obudowę o gruchy a środek szlag trafił.
ww200 pisze:A sprawdzałeś gruchę przy turbinie,bo mało kto sprawdza a jest to newralgiczny punkt. Jak ja miałem problemy z turbo,to od Masters'a dostałem namiary na firmę BODEX i się okazało że mam tylko obudowę o gruchy a środek szlag trafił.
O to akurat się nie martwie dziś auto było na małym przeglądzie technicznych z którego wynikało że grucha jest w porządku ty bardziej że turbo było niedawno regenerowane. "Spece" stawiają na n N75 lub wężyki do niego dochodzące ale auto naazie lata normalnie zobaczymy z czasem co będzie się działo nie tak.
kolego ww200 ja osobiscie mozna by bylo powiedziec ze sprawdzalem a mianowicie sprawdzalem to czy "grucha" jak to mozna powiedziec dziala a mianowicie probowalem trzpien gruchy wcisnac do srodla tak jak to zasysa podcisnienie lecz nieudalo mi sie jakby cos bylo zapieczone poprostu niemoglem trzpienia poruszyc czy moze to byc wina tego iz membrana jest rozpruta czy tez zapieczenie kierownic??
igi84 pisze:kolego ww200 ja osobiscie mozna by bylo powiedziec ze sprawdzalem a mianowicie sprawdzalem to czy "grucha" jak to mozna powiedziec dziala a mianowicie probowalem trzpien gruchy wcisnac do srodla tak jak to zasysa podcisnienie lecz nieudalo mi sie jakby cos bylo zapieczone poprostu niemoglem trzpienia poruszyc czy moze to byc wina tego iz membrana jest rozpruta czy tez zapieczenie kierownic??
Jeżeli nie masz możliwości poruszenia sztangą to masz zapieczone kierownice w turbinie, przerabiałem ten temat u siebie - wystarczyło czyszczenie turbiny