Witam
Mam taki maly problem postawilem auto u mechanika bo poprostu mialem problemy z niskimi obrotami, na poczatku mowil ze to wina zaplonu lecz ja mowilem mu ze wlasciciel mowil ze jest do regulacji pompa paliwa wiec po jakims czasie doszedl ze to jednak pompa i wyslal ją gdzies na stol probierczy i teraz moje pytanie ile mogl wziosc maxymalnie za wyregulowanie pompy+ wymiana nastawnika i wlozenie pompy z powrotem do silnika z góry dzieki za odpowiedzi!;)
Ostatnio zmieniony 30 sty 2012, 17:33 przez Adrianekswir22, łącznie zmieniany 1 raz.
[ Dodano: 2009-10-05, 17:59 ] Niewiem ale dla mnie sie wydaje ze cena jest zbyt wysoka poniewaz samochod chodzil wrucilem nim z holandii tutaj i jedyny problem to byl taki ze na wolnych obrotach nierowno pracowal.Niewiem ile kosztuje ten nastawnik to by wyjasnialo sprawe ceny za naprawe 850zl troche drogo jak za zrobienie wolnych obrotow
no jeżeli to faktycznie pompa, to i tak Ciebie nieźle skroił, bo widziałem na allegro, że używanka w bdb stanie (cała pompa wtryskowa) chodzi w granicach 500-600zł.
np. http://moto.allegro.pl/item754428880_vw ... skowa.html
Jak mawiają daltoniści "Życie jest jak tęcza - raz czarne, raz białe"
Widzicie ale jestem w takiej sytuacji ze niewiem co mam robic koles jutro odbiera ta pompe bo jak pisalem wyzej wysylal na stol probierczy i ja mu musze przywiesc kase bo on musi oplacic przy odebraniu tej przesylki i mowi zebym przywiozl kase i mu dal on zalozy pompe i mowi ze zobaczymy ze powinno byc okej co byscie zrobili?
no to poproś o fakturę, nikt nie regeneruje pompy "na gębę". Każdy normalny zakład wystawia fakturę VAT, którą należy okazać razem z gwarancją w razie dalszych problemów z pompą. Cena jakaś wygórowana i mechanior coś kombinuje, bo np. mój mechanior w razie usterki pyta mnie czy chce regenerować, czy chcę wstawić oryginalną część czy zamiennik czy używankę i mniej więcej orientuje się co ile kosztuje.
Jak mawiają daltoniści "Życie jest jak tęcza - raz czarne, raz białe"