Zacznij od wyjęcie kratek nawiewów - każdą podważasz z boku. Delikatnie, gdyż ramka okalająca licznik i radio jest dość droga, a używka w dobrym stanie prawie nie możliwa do zdobycia. Po wyjęciu kratek wyjmij radio, jeśli masz oraz 4 przyciski. Tym sposobem masz dostęp do wszystkich śrubek trzymających tą nieszczęsna ramkę licznika.
Po wyjęciu ramki ukaże ci się licznik. Trzyma się on na dwóch śrubach w górnych rogach oraz na "zawiasach" na dole. Po odkręceniu 2 śrubek przechylasz licznik do dołu i na siebie. Odpinasz wtyczkę zasilającą i licznik jest twój.
Pamiętaj że do licznika jest jeszce linka podpięta i ona będzie Ci go bardzo trzymać, nie musisz go całkowicie wyciągać.Wystarczy odkręcić te dwie śróbku po lewej i prawej stronie licznika i licznik ciezko ale odchyli sie do przody odłaniajac oprawki żarówek,Dobrym pomysłem jest odpięcie linki na podszybiu w komorze silnika z takiego czarnego zatrzasku który trzyma, biały element założony na pancerz linki.