Witam. Mam problem z turbo a może bardziej mnie to denerwuje. Poprostu jest głośnia jeżdżę już z tym może z 20tys km i z racji tego że robię tym samochodem trasy po 1000 km to mam obawy że wciągnie olej i będzie lipa. Krótko mówiąc wczoraj wyciągnięta z samochodu wyczyszczona było trochę syfu lekko się przycinała kierownica , sprawdziłem luzy na wirniku no i powiem w ten sposób góra dół może milimetr może minimalne więcej na boki prawo lewo może 0.2mm ,wirnik obraca się bez oporów ale dopiero jak dolalem olej do zasilania oleju w turbinie tak to jakby delikatnie przycinalo no ale nie jakieś wielkie opory. no i poskładałem wsadziłem w auto lepiej ciągnie od dołu ale wycie Dalej jest nawet jak silnik pracuje na jałowym to jest takie "łuuuuuu" no i żyć z tym nie mogę teraz pół nocy i dnia czytam o regeneracjach no i nie spodziewałem się że robią taka fuszere zacząłem patrzeć po używkach no ale to też loteria no i jeszcze jedna kwestia może z asz do asv ? No ale jaką regenerowana czy używana. Na nową to może szkoda kasy no i też podobno jakieś rumuńskie są proszę doradzcie mi a może ktoś miał podobny dylemat a raczej napewno. Pozdrawiam dzięki
Mi turbo w ASV jak padło oddałem w Gliwicach do regeneracji. Po regeneracji poszedł program i do dziś daje radę. Akurat z turbinami od silników 110 KM z regeneracją nie ma jakiś większych problemów, gorzej jest z turbinami od ARL czyli 150 KM tam często ludzie narzekali na regenerowane turbiny.
Walczę z Leonem.
Otóż turbo wstaje przy 2tys obr., pp zmianie biegu jest odczuwalna dosyć spora turbodziura
Wpiąłem pod kompa i błąd 17964- regulacją ciśnienia doładowania, ujemna odchyłką.
Sprawdziłem wszystkie przewody od podciśnienia i są ok, podmieniłem n75 i przepływomierz z toledo teścia i brak różnicy.
Dodam że mam jeszcze problem z poddymianiem na siwo a w samym dymie mocno czuc ropą.
Korekcje wtryskiwaczy:
1cyl: 0.75
2cyl: -0.24
3cyl: -0.73
4cyl: 0.21
Ktoś ma może jakieś pomysły czego się jeszcze złapać?
Było 1.8 20v AGN 125KM
Było 1.8 20VT AUQ 180KM
Było 1.9 TDI ASV 110KM
Jest Leon 1.8T AUQ 180KM
Kata brak, grucha Ok, po odpięciu od n75 i zapięciu podciśnienia na odpalonym, od razu ładnie zaciąga sztange.
Nieszczelnosci brak.
Jutro próba bezpośredniego połączenia turbo z podciśnieniem pomijając n75. Jeśli zagada od początku tak jak powinno to znak że turbo jest ok i będę dalej szukał
Było 1.8 20v AGN 125KM
Było 1.8 20VT AUQ 180KM
Było 1.9 TDI ASV 110KM
Jest Leon 1.8T AUQ 180KM
Bezpośrednie podłączenie podciśnienia do turbo pomogło tylko w obniżeniu w niewielkim stopniu turbodziury podczas zmiany biegu. Nadal wstaje przy 2tys obrotów. A więc zostaje próba skrócenia sztangi
Było 1.8 20v AGN 125KM
Było 1.8 20VT AUQ 180KM
Było 1.9 TDI ASV 110KM
Jest Leon 1.8T AUQ 180KM