Jaki jest sens odłączania tych rzeczy, bo nie do końca rozumiem logiki takowego działania? Spróbuj na innym kablu się połączyć, ewentualnie zobacz jak będzie to wyglądało na programie Polski VAG 4.9
Odłączyłem te rzeczy ponieważ z nimi też można się połączyć z VAGA. Pomyślałem, że któryś z tych elementów może psuć komunikacje - jakieś zwarcie na linii robić lub coś takiego.
Zakupiłem już kabel z VIAKENA i zobaczę czy się poprawi.
Na lapku mam Windows 10.
Dziwne jest to, że jak mam przekręcony kluczyk to moge się połączyć ze sterownikiem silnika. Jak odpalę silnik połączenie znika i jest "no response"
Dziwne to jest to, że na Win 10 działa Ci VAGCOM w starej wersji Spróbuj sobie zainstalować nowszą wersję, tylko na czas instalacji odłącz antywirusa: VCDS 1.2
dzięki za pomoc. Dzisiaj zainstaluje i sprawdzę czy zainstalowanie tej wersji coś pomoże.
EDIT:
OK.
U mnie sprawa się wyjaśniła.
Na starym (niebieskim) kablu z programem VCDS nie działało na włączonym silniku.
Użyłem drugiego kabla kupionego z Viakena i ten kabel sie skomunikował. Na włączonym silniku może zalogować się do sterownika silnika i odczytywać parametry.
Może ta wiadomość komuś również pomoże.
Siemka. Nabyłem ostatnio Toledo II 1.6 16v w wersji Sport. Podłączam go dziś kablem, i nie chce wykryć silnika, wykrywa pierwsze pole a potem nic. O co chodzi? Program Vag com 409.1, kabel VAG KKL OBD2. W poprzednich autkach tzn Polo 6n i Passat B5 działało bez problemu, o co chodzi?
Silnik dało się sprawdzić przy tych ustawieniach, ale tylko silnik nic więcej. Chciałem sprawdzić, czy da się ustawić domykanie szyb z pilota, ale widocznie się nie da.