Wszystko o silnikach wysokoprężnych
-
Sony
- Administrator
- Posty: 7101
- Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
- Auto: Seat Toledo 1M
- Model: 1.9 TDI ASV++
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
-
Kontakt:
Post
autor: Sony »
matix88, ten filmik jest zatem odpowiedni odnośnie sprawdzenia kąta wtrysku:
https://www.youtube.com/watch?v=Uv3oVr0N_7sKsiążkowo powinien on wynosić 48-51.
Co do dawki na wtryskach to za to odpowiada grupa 013. Wartości w normie powinny być między -2...+2.
-
rafal
- Forumowicz
- Posty: 18
- Rejestracja: 03 kwie 2018, 09:24
- Auto: Seat Toledo 2
- Model: 1.9 TDI AHF
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: rafal »
Dzisiaj z ciekawości sprawdzałem kąt wtrysku.
Pokazał wysoką wartość: 71.
Czy to możliwe, że kąt się jakoś "sam" przestawił?
Czy można jeździć tak czy lepiej zmienić na poprawną wartość ?
-
irocket
- Forumowicz
- Posty: 1132
- Rejestracja: 03 sie 2013, 12:46
- Auto: Seat Toledo 1L
- Model: 1.9TDi 1Z
- Lokalizacja: Rzeszów / Krosno
Post
autor: irocket »
Widzę, że silnik nie był rozgrzany, wtedy kąt jest inny.
-
rafal
- Forumowicz
- Posty: 18
- Rejestracja: 03 kwie 2018, 09:24
- Auto: Seat Toledo 2
- Model: 1.9 TDI AHF
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: rafal »
Wydaje mi się, że przez 80 km to silnik zdążył się rozgrzać.